Hvis du kun har omkring 6000kr ville jeg ikke starte ud med så dyre varer som tv, mps mm.
Jeg ville sigte efter nogen billigere varer fx. Smykker, ure, bælter, solbriller, hatte, slips, strømer eller ligende. Ting som ikke fylder særlig meget, ikke har en særlig høj indkøbspris, men som er nemme at sælge.
Hvis du skulle have problemer med at skaffe leverandør til din drømme webshop, er du velkommen til at kontakte mig, da jeg har gode forbindelser til det meste.
mvh
Søren
iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser!
Mange Tak for anlægget, det hjalp mere end du tror håber på kunne starte en webshop efter nytår
men har noge sidste spørgsmål
1. hvad synes du om en som sælger tv,mp3 headsæt kamera diverse elektronik ting i webshop? eller der for meget konkurrence i det
2. hvor meget tale vi om, når du siger lille kacapital, for har lige omkring 6000 kr
Hej Harris. 6000 er desværre ikke så meget i webshop sammenhænge. De billigste webshops koster 5000 til 10000. Derudover skal du have en indløser aftale, og hvis du vil have både dankort, mastercard, visa electron osv. så kommer du til at betale ca. 5000 i oprettelse + 2000 i udgifter per år. Derudover skal du have hosting med SSL-certifikat, og det koster cirka. 1000 om året. Og så er lager ikke engang taget med.
6000 kan du sagtens klare det med. Jeg brugte et gratis shop system er utrolig inponeret over det og hvad man kan! Og ang. Betalingløsning så vælg dankort hos pbs 250 i oprettelse og 1000 årligt. Og så køb betalingsgateway hos unique system også dem der har shop. Det koster 149 pr. Måned. Og så har jeg en hjemmeside til 150 kr årligt uden SSL eller hvad det var.
grunden til jeg starter lidt stort, med dyre vare fx tv,mp3.. er på grund af jeg tænkte på drop shipping metode..
Du har overvejet, at du skal betale for et TV, før du får det leveret? I såfald så holder 6000 kr ik særlig længe... Desuden kan du dropshippe alt, hvis du blot har de rigtige kontakter eller evner...
eller vil dt bare være bedst hvis jeg startet med Smykker, ure, bælter, solbriller, hatte, slips eller noget ligne
Smykker er en hård branche på ligefod med børnetøj, så overvej nøje det... Det andet kan du sagtens starte op, dog kommer du ik langt for 6000 kr... Og så synes jeg ik du skal sælge solbriller ;D