Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krydsord.dk i pressen - opfølgning?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

I denne omgang, er der tale om en ganske glad Krydsoman, da det er lykkedes os at komme i radioen, i kan se klippet her: http://www.dr.dk/P4/Sjaelland/Programmer/P4_Morgen/2011/12/02135918.htm.

Indslaget gav os (naturligvis, fristes man til at sige) et kæmpe trafik-boost i fredags (det var her det blev sendt, i øvrigt to gange) og ikke mindst i går og i dag. Dette kunne - hvis man er lidt positiv - godt tolkes som om der har været en del mund til mund efterfølgende.

Nok om det. Udover at vi pt. forsøger at få DR til at linke fra præsentationen af programmet til Krydsord.dk, så har jeg følgende, som jeg gerne vil høre jer om, i jagten på at optimere udbyttet af presseomtalen:

Hvad ville I gøre herfra? Jeg har ikke megen presse-erfaring, men har meldt mig til et kursus i december. Indtil da, er det så bare med at gøre det så godt vi kan når det kommer til omgang med pressen. Vi er heller ikke HELT blanke pt. (jeg er, men Gert der også optræder i programmet er bestemt ikke, det var også ham der stod for kontakten med DR i forbindelse med interviewet.   

Til de af jer, der ikke kender til Krydsord.dk, eller i hvert fald forhistorien her på Amino.dk, så har jeg tidligere startet følgende tråd: Krydsord.dk - en ny baby er født, hvor jeg fik masser af hjælp under den første fase af udviklingen af siden. Vi er i øvrigt langt fra færdige med at udvikle design og usability, og folk er absolut velkomne til at komme med yderligere kommentarer til hvad vi kan gøre bedre. Og så skal det et i øvrigt nævntes (navnlig i forhold til jer der deltog i den forrige tråd), at der stadig ligger opgaver "fra dengang" hos vores webmaster, der gør hvad han kan for at følge med :-)

På forhånd tak og fortsat god eftermiddag / aften.  

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)