Hej Aminoer. Jeg er ved at gøre klar til 2012, og har besluttet at starte på en helt ny frisk Derfor sælger jeg mine adsense/affiliate-sider til højestbydende - helt uden mindstepris. Se siderne og information på http://maclandweb.dk/salg.xlsx Siderne sælges enkeltvis Hvad er det for nogle sider? Der er tale om sider med en hvis alder, og med nogle acceptable placeringer i søgeresultaterne. Fælles for siderne er at de er røget lidt ned da jeg ikke har prioriteret dem - typisk har de ligget #1-3 på deres søgeord, men er nu røget ned. Fælles for siderne er at de godt kunne bruge et lille overhaling, nogle skal have nyt design, nogle skal bruge nye tekster og nogle begge dele. Hvorfor skulle man købe dem? Siderne har en masse indgående, indekserede links med anker-tekst, og en aldersautoritet. Siderne tjener allerede penge. Siderne har før ligget højt i Google og skal lige have et par skub for at komme derop igen. Der er derfor tale om en god måde at komme ind på affiliate/adsense-markedet da disse sider ved en aktiv indsats kan forøge deres indtjening mange gange. Kan det dokumenteres? Ved seriøse henvendelser kan indtjening selvfølgelig dokumenteres, ligesom man gerne må skrive hvis man ønsker yderligere information. Hvordan byder man? Der er tale om en auktion som slutter fredag kl. 1800. Bud modtages via PB. Ved bud i sidste øjeblik bliver auktionen forlænget. Det kan altså ikke betale sig at 'lurepasse' og vente til sidste øjeblik for så lige at smide en 5'er ekstra. Bud opdateres løbende her i tråden (men ikke for ofte så det ikke forstyrrer resten af Amino) PS: Er der noget jeg skulle have glemt at oplyse så skriv endelig en PB :-) Mvh Philip |
Hejsa Philip. Jeg har ikke muligheden for at åbne filen, så kan du sende links i en privat besked?