Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En succeshistorie

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes lige, at jeg skylder Mathias en tak - også udadtil Wink

- Jeg snakkede her igår med Mathias over telefonen i godt 20 minutters tid. Jeg var meget interesserede i den måde, han har valgt at få flyttet den dyre programmering til udlandet, da mit eget projekt også er i den høje ende, hvad det angår. 

Jeg fik forklaret hele processen med at få udarbejdet hans eget og samtidig har han givet mig kontaktoplysningerne til de rigtige folk.

Mathias er super kompetent, flink og yderst behjælpelig. Og jeg er helt sikker på, at det kun er fordi han har travlt, at han ikke lige svarer Yes

Mvh

Jonas Greve

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået !

I må have haft ekstremt travlt på dette år, med en omsætnings stigning fra 568.000 og så til 10 millioner, hvis man læser jeres 2010 regnskab for Hardcasa ApS :)

Stærkt hvis det er tilfældet :)

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

spnx:

Godt gået !

I må have haft ekstremt travlt på dette år, med en omsætnings stigning fra 568.000 og så til 10 millioner, hvis man læser jeres 2010 regnskab for Hardcasa ApS :)

Stærkt hvis det er tilfældet :)

Omsætningen for 2010 er ikke 568.000. 

Omsætningen er ikke vist i vores 2010 regnskab.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

PISSE fedt!!!! Køber selv tøj der i ny og næ :) Stort tillykke

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Umut Ücler:

Tillykke med det! Du kom rundt om alle de punkter jeg selv overvejer med min webshop.

Kan du sige lidt mere om outsourcing af dit lager såsom håndtering af skatter og moms og måske en prisindikation på dine udgifter til det?

Hej Umut

Jeg startede ud med at stifte en GmbH hvilket viste sig at være totalt dumt.

Nu har er Hardcasa ApS momsregistreret i Tyskland, hvilket er nok.

Det har været en ren jungle at finde rundt i!

Lageret i Tyskland anses som værende et driftsted, hvilken betød at vi var nød til at momsregistrere ApS'et i Tyskland.

Ang. prisindikation på outsourcing:

Det er meget svært at indikere prislejet, fordi jeg ved ikke hvad du selv sælger.

Jeg betaler pr. ordrer der pakkes, pr. returordre der håndteres og pr. nyt stykke tøj der kommer ind på lageret.

Dette gør at stort set alle mine omkostninger er variable - de stiger og falder i takt med at der er højsæson og lavsæson.

Jeg kan sige så meget at det er meget billigere for mig på denne måde, end hvis jeg skulle have haft ansat folk til det! Derudover slipper jeg for alle problemerne ved forsikringer, pension, sygedage & motivering :p

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:

Tak for en rigtig fed historie! Det giver da i den grad noget motivation at høre, at det går så godt :-)

Sælger du kun på det danske marked eller har du udbredt konceptet til andre lande? I så fald har det så været en besværlig proces at komme i gang på et nyt marked? Her tænker jeg især i forhold til sprogbarrierer, betalingsløsning samt evt. øgede fragtomkostninger.

Hej Alexander

Vi sælger næsten kun til det danske marked.

Det er ekstremt lidt der sælges til Sverige/Finland, men det er også fordi der skal ikke markedsføres der.

Jeg vil klart anbefale at man bygger sit hjemmemarked op og får en solid omsætning før man går videre til andre lande. 

Det kan hurtigt koste mange penge hvis man tror man er en "verdensmand" :)

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Amaris Charvell:

Hej Mathias.

Først og fremmest et stort tillykke med din fremgang, det er rigtig godt gået Yes Og tak for at dele dine gode råd med os herinde.

Har selv valgt at ville outsource lager fra starten, men kender ikke RD Logistics. Havde egentlig bestemt mig for en anden samarbejdspartner, men det skader jo aldrig at undersøge mulighederne, så vil lige tage et kig på RD også.

Du skriver at disse også håndterer kundeservice for din virksomhed, men desværre ikke rigtig noget om dine erfaringer med netop dette, og det synes jeg personligt ville være super interessant at høre mere om.

Kundeservice var den ene ting som jeg aldrig rigtig har kunnet forestille mig at outsource (men ville synes at det var fedt hvis det var en reel mulighed, også for de der ikke vil gå på kompromis med kvaliteten af denne), så hvis du har lyst til at fortælle lidt nærmere om netop dette, så vil jeg lytte med store ører :)

Endnu en gang thumbs up for dit flotte stykke arbejde, og du ønskes ligeledes en god weekend og dejlig jul.

~ Amaris

Hej Amaris

RD Logistics håndterer HARDCASA på følgende måde:

1. Jeg har en fast medarbejder tilknyttet der klarer al kundeservice + returpost. Denne medarbejder fungerer også som "boss"

2. I takt med ordreniveauet stiger, tildeles der mere og mere arbejdskraft til at pakke ordrer. De overvåges af "bossen", så der ikke sker fejl. 

3. Fejl undgåes næsten 100% da vi kører med et specielt stregkodesystem, som ikke gør det muligt at godkende og afsende en ordre uden at have scannet de rigtige varer til den.

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Skønt indlæg. Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber du vil være sød og besvare. Jeg har tænkt mig på et tidspunkt at sælge t-shirts med sjove print og tekster på -men hvornår vil du råde mig til at kontakte RD-L?

Jeg regner med at lave en start produktion på 1000 t-shirts i 20 forskellige designs, det er hvad pengene rækker til når der også skal være råd til alle de andre ting.

Hej Michael

Jeg er partner i et tøjmærke med egen fabrik i Bangladesh - de vil helst sikkert kunne hjælpe dig i gang til en meget meget konkurrencedygtig pris!

1.000 t-shirts er dog ingenting når der er tale om 20 forskellige designs. Er det samme t-shirt med forskellige prints, eller er det 20 helt forskellige t-shirts snitmæssigt?

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tog jeg som sådan blot udgangspunkt i bruttofortjenesten som er jeres reelle omsætning, da I jo køber en vare hjem for måske 100 kr og sælger den for 500 og så har vi en bruttofortjeneste på 400. Så 10 mio. i omsætning er en virkelig høj og flot bedrift på dette regnskabsår.

Respekt hvis det er opnået. FLOT :)

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

spnx:

Nu tog jeg som sådan blot udgangspunkt i bruttofortjenesten som er jeres reelle omsætning, da I jo køber en vare hjem for måske 100 kr og sælger den for 500 og så har vi en bruttofortjeneste på 400. Så 10 mio. i omsætning er en virkelig høj og flot bedrift på dette regnskabsår.

Respekt hvis det er opnået. FLOT :)

Haha :-) du virker skeptisk. Vores 2011 regnskab er tidligt færdigt, du kan formenligt trække det i midt februar.

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)