Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udløbet rabataftale

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Rabatten på de 25 % hos Firmafon fik mig til at opgradere til Plus. Rabatten eksisterer tilsyneladende ikke længere.

Det er selvklart falsk markedsføring, så få da lige fjernet alt, der henviser til den ikke-eksisterende rabat. Tak!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:

Rabatten på de 25 % hos Firmafon fik mig til at opgradere til Plus. Rabatten eksisterer tilsyneladende ikke længere.

Det er selvklart falsk markedsføring, så få da lige fjernet alt, der henviser til den ikke-eksisterende rabat. Tak!



Hej Lasse

Vi kigger på det og vender tilbage.
Hvis aftalen ikke er i orden, får du selvfølgelig dine penge retur.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:

Rabatten på de 25 % hos Firmafon fik mig til at opgradere til Plus. Rabatten eksisterer tilsyneladende ikke længere.

Det er selvklart falsk markedsføring, så få da lige fjernet alt, der henviser til den ikke-eksisterende rabat. Tak!

Hej Lasse

Det er beklageligt at rabatten stadig har ligget online på amino, jeg har to tilfælde oplyst amino om at rabatten  er udløbet, men de har desværre ikke fjernet tilbudet.

Jeg beklager meget og håber at du alligevel kan og vil bruge Firmafon.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Lasse H. Kristiansen:

Rabatten på de 25 % hos Firmafon fik mig til at opgradere til Plus. Rabatten eksisterer tilsyneladende ikke længere.

Det er selvklart falsk markedsføring, så få da lige fjernet alt, der henviser til den ikke-eksisterende rabat. Tak!



Hej Lasse

Vi kigger på det og vender tilbage.
Hvis aftalen ikke er i orden, får du selvfølgelig dine penge retur.

De bedste hilsner

Martin

Hej Martin

Tak for hurtigt svar og hjælp.

Lasse: hvis du ønsker pengene retur så skriv til mig direkte på ns@firmafon.dk så får jeg din konto lukket og krediteret beløbet.

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:

Rabatten på de 25 % hos Firmafon fik mig til at opgradere til Plus. Rabatten eksisterer tilsyneladende ikke længere.

Det er selvklart falsk markedsføring, så få da lige fjernet alt, der henviser til den ikke-eksisterende rabat. Tak!

Hej Lasse 
Fejlen ligger 100% hos os, som Niklas også siger. 
Hvordan fandt du siden med rabatten? 
Jeg sørger for at du får dine penge tilbage for dit Amino Plus medlemskab...
Venlig hilsen
Morten 
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svarene allesammen.

Set i bagklogskabens klare lys skulle beskeden nok 1) være sendt som mail til Amino support 2) være sendt et par minutter senere, da den milde irritation havde lagt sig. Beskeden malede efter alt at dømme lidt for meget fanden på væggen. Det var ikke meningen.

Jeg ville egentlig bare fortælle jer, at det nok var en god ide at fjerne det ugyldige tilbud (og eventuelt andre af slagsen), så andre ikke blev misledt. 

Igen, tak for den hurtige respons, den gode service og refunderingen, selvom sidstnævnte ikke var målet med beskeden. Når pengene er kommet retur opgraderer jeg mig til Pro igen.

Niklas: Jeg har endnu ikke tilmeldt mig Firmafon, men det gør jeg lige straks uanset den manglende rabat. Så... No worries!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)