Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket Affilliate netværk bør jeg tilmelde mig?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ruben Rasmussen:
Kan man betale en affiliate, alt efter hvilken pakke en nyregistreret kunde vælger?

Det kan man sagtens! Hos mange af teleselskaberne afhænger afregningens størrelse af hvilken taletidspakke der bestilles.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 01:24

J. Deleuran:

Hvis dit produkt har en høj avance, vil jeg smide 50% af prisen efter et salg. (v/abonnement)

Hvis produktet har en lav avance vil jeg smide 50-60% af avancen efter et salg. (v/abonnement)

Når vi snakker en % sats af prisen - hvad er PRISEN så...??

Er det 1 måneds abb.? 3 måneders abb.? 1års abb.?

Jeg mener, hvis jeg får fx 200kr/md. ind via abb., så virker 100kr ikke af voldsomt meget, slet ikke, når et netværk tager en del af kagen også...??

Ruben

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17

Ruben Rasmussen:

Når vi snakker en % sats af prisen - hvad er PRISEN så...??

Er det 1 måneds abb.? 3 måneders abb.? 1års abb.?

Jeg mener, hvis jeg får fx 200kr/md. ind via abb., så virker 100kr ikke af voldsomt meget, slet ikke, når et netværk tager en del af kagen også...??

Ruben

Det er meget svært at sige, når du i forvejen ikke har noget at gå ud fra. Når din service kommer op at køre, så vil du jo få nogle forskellige tal. Disse tal kan bruges til at lave nogle minimumsberegninger for at gøre det attraktivt for affiliates.

Du kan prøve at læse her: http://www.amino.dk/blogs/simon_moerch/archive/2010/09/05/f-229-succes-som-affiliate-annonc-248-r.aspx

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)