Jeg vil gerne sætte dette igang, men er lidt i tvivl om man må det her: Har du lyst til at være din egen chef, og arbejde med smykker og mode? Som forhandler hos Personalsales.dk kommer du til at sælge moderne accessories på en sjov og anderledes måde, uanset om du trænger til nye udfordringer, blot ønsker at få en fod indenfor modebranchen eller har brug for at tjene lidt ekstra til det, der gør livet lidt sjovere. Det vigtigste er, at du lige som os har lyst til at skabe glade og sociale oplevelser for aldersgruppen mellem 15-25 år. Hvor meget tid du vil bruge, er helt op til dig. Du planlægger selv hvornår du arbejder, og hvornår du vil have tid til familien, vennerne og dig selv. • et sjovt og fleksibelt job i modebranchen
|
Hej René,
Som udgangspunkt kan jeg ikke se, at der skulle være noget ulovligt i dette. Som jeg forstår din beskrivelse, så vil du fungere som en engros virksomhed, og dine kunder vil være detailvirksomheder. At dine kunder primært vil være enkeltmandsvirksomheder i detailleddet har ingen umiddelbar betydning.
Hvad er det der gør, at du mener det kan være ulovligt?