Hej med jer. Jeg har i en tid drevet en hjemmeside hvor jeg sælger fyringsolie. Nu har jeg valgt at udvide med tre nye sider. Jeg har forsøgt at holde linien fra den første, men virker det også? Der skulle gerne være en form for synergi imellem dem. Jeg synes efterhånden jeg har stirret mig blind, og så har man en tendens til at blive ved med at rette og justere... Det skal siges at det er helt bevist at vi er gået efter det simple look. Det drejer sig om Denne side som skal være en form for "Hoved side". Konstruktive indlæg modtages med kyshånd. Mvh Torben |
Torben Sloth Jacobsen:Hej med jer.
Jeg har i en tid drevet en hjemmeside hvor jeg sælger fyringsolie. Nu har jeg valgt at udvide med tre nye sider. Jeg har forsøgt at holde linien fra den første, men virker det også? Der skulle gerne være en form for synergi imellem dem. Jeg synes efterhånden jeg har stirret mig blind, og så har man en tendens til at blive ved med at rette og justere...
Det skal siges at det er helt bevist at vi er gået efter det simple look.
Det drejer sig om Denne side som skal være en form for "Hoved side".
Konstruktive indlæg modtages med kyshånd.
Mvh Torben
Hej Torben
Godt at høre du har nogle jern i ilden. Ser ud til at være et spændende projekt. Jeg tænker dog når jeg kommer ind på siden at den mangler noget troværdighed. Det kan måske inspirere dig lidt at se på eksempelvis denne side om fyringsolie. Nu ved jeg godt at Uno-x har et mærke og et brand man har tillid til, men alligevel tror jeg, at billeder med en tankbil eller andet ville kunne øge troværdigheden. Hvis du fik taget nogle gode billeder, af at du leverede fyringsolie, træpiller og briketter, tror jeg du vil kunne øge din konverteringsrate.
Du kan måske også arbejde med nogle logoer med miljø, kreditkort, kundetilfredshed, levering etc. Der er masser af bloggere både her på Amino og på seperate blogs, der skriver om konverteringsoptimering
Jeg håber rådene kan hjælpe dig