Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du se sammenhængen?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skødstrup
Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg har i en tid drevet en hjemmeside hvor jeg sælger fyringsolie. Nu har jeg valgt at udvide med tre nye sider. Jeg har forsøgt at holde linien fra den første, men virker det også? Der skulle gerne være en form for synergi imellem dem. Jeg synes efterhånden jeg har stirret mig blind, og så har man en tendens til at blive ved med at rette og justere...

Det skal siges at det er helt bevist at vi er gået efter det simple look.

Det drejer sig om Denne side som skal være en form for "Hoved side". 

Konstruktive indlæg modtages med kyshånd.

Mvh Torben

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 15:32

Torben Sloth Jacobsen:

Hej med jer.

Jeg har i en tid drevet en hjemmeside hvor jeg sælger fyringsolie. Nu har jeg valgt at udvide med tre nye sider. Jeg har forsøgt at holde linien fra den første, men virker det også? Der skulle gerne være en form for synergi imellem dem. Jeg synes efterhånden jeg har stirret mig blind, og så har man en tendens til at blive ved med at rette og justere...

Det skal siges at det er helt bevist at vi er gået efter det simple look.

Det drejer sig om Denne side som skal være en form for "Hoved side". 

Konstruktive indlæg modtages med kyshånd.

Mvh Torben

Hej Torben

Godt at høre du har nogle jern i ilden. Ser ud til at være et spændende projekt. Jeg tænker dog når jeg kommer ind på siden at den mangler noget troværdighed. Det kan måske inspirere dig lidt at se på eksempelvis denne side om fyringsolie. Nu ved jeg godt at Uno-x har et mærke og et brand man har tillid til, men alligevel tror jeg, at billeder med en tankbil eller andet ville kunne øge troværdigheden. Hvis du fik taget nogle gode billeder, af at du leverede fyringsolie, træpiller og briketter, tror jeg du vil kunne øge din konverteringsrate.

Du kan måske også arbejde med nogle logoer med miljø, kreditkort, kundetilfredshed, levering etc. Der er masser af bloggere både her på Amino og på seperate blogs, der skriver om konverteringsoptimering

Jeg håber rådene kan hjælpe dig Geeked

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Skødstrup
Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:15

Hej Nikolaj

Tak for svaret. Rigtig godt med noget konstruktiv kritik.

Jeg har egentlig ikke tænkt så meget i de baner, men kunderne ligger jo en betydlig potion penge pr. ordre, så det er måske en meget god idé at kigge den vej.

Tror allerede jeg har et par gode idéer.

Mvh Torben

www.fyringspriser.com 

Fra Spentrup
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 20
Fra  Point Of Web Skrevet kl. 10:05

Hej Torben,

Det første jeg ligger mærke til når jeg kommer ind på forsiden er at der ikke er nogen Call-to-action.. Det der trækker mest opmærksomhed er faktisk dine links til de andre sider.. Du kunne med fordel lave en knap med en attraktiv tekst, som så sender brugeren til en oversigtsside, hvor han/hun bliver præsenteret for de produkter/produktgrupper du tilbyder.

Og så falder jeg også over dine knapper. De er som resten af siden i den gule genre, og adskiller sig ikke fra resten af siden. Det vil ofte være en god idé at have call-to-action knapper som adskiller sig rent farvemæssigt fra resten af siden.

Mvh,

Martin 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)