Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis jeg ikke finder et nyt job inden det er for sent - hvad sker der så?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har i øjeblikket et job, hvor jeg står får løn, fakturering, kundeservice, ansættelse... Ja, stortset alt det der skal til for at drive et firma... Tiltrods for jeg kun er 19 år... Jeg har ingen oplæring fået, har lært mig selv alt fra bunden, og nogen gange får jeg da også en sur medarbejder eller en sur kunde fordi der er noget galt med lønnen eller fakturerne. Jeg er hverken uddannet lønmedarbejder eller regnskabskabsmedarbejder, og har derfor kun den viden, jeg selv har skaffet mig. Det kan være virkelig hårdt at have tre sure kunder, en sur medarbejder og oven i det en chef der spørg "hvorfor har du ikke gjort det? Se nu!!" 

Jeg synes selv jeg har gjort det virkelig godt, og formået at bruge al den viden jeg har lært på handelsskolen i det virkelige liv. 

Sagen er den, at jeg kan mærke på mig selv, at jeg er ved at gå ned med stress. Jeg står for alt i firmaet, hvis jeg ikke laver lønsedler til tiden, så der ingen til at gøre det, fordi ingen andre ved hvordan man gør. Det samme gælder fakturering og efterhånden føler jeg også det gælder alt andet. 

Det er ikke den lave løn værd, at slide sådan for at andre kan sidde ned og slappe af, og skyde skylden over på mig, når tingene ikke fungere i firmaet! Jeg er derfor desperat gået på jobjagt, inden jeg ødelægger mig selv, men hvad nu hvis jeg ikke når at finde et job inden det er for sent, og jeg bryder sammen? Jeg er virkelig bekymret, for så har jeg ingen indtægt, jeg bor alene med min kæreste, betaler de fleste ting selv, og vil også gerne kunne spare op til mine studier næste år. 

Vil kommunen hjælpe mig, selvom jeg ikke er meget for det? Jeg er ikke meldt ind i nogen a kasse