Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken slags webshop skal der vælges?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nexø
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er! 

Jeg leder efter et sted at lave webshop, så billigt som muligt. Så derfor leder jeg efter et sted hvor man køber eller får et gratis template som man bare kan smide på shoppen også er man selv admin for hvor tingene skal stå på siden. 

Jeg har kigget meget på Prestashop, og har i den seneste uge arbejdet med det. Men det er som om at der ikke rigtig findes så mange templates der faktisk duer. Det skal lige siges at jeg bruger Prestashop v1.4. Temaerne bliver simpelthen ikke understøttet.  

Jeg har udover Prestashop, tænkt meget på at bruge Shopify, det virker som om det er lige til at gå til. Derudover har jeg også kigget på Magento, men det virker for dyrt lige pt. 

Er selv freelance grafiker, så kan godt selv designe min webshop, men jeg har ikke styr på html, php, mySQL etc. 

Har i kendskab til nogle af tingene og kan i foreslå hvad jeg evt. skulle tage? :-)
+ hvis i kender en god bog om programmering og webhandel, ville det også være perfekt.

Mvh
Mark Vang
DopeLife 

Ejer af DopeLife - EST. 2011

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:47
Hej Mark

Jeg kan bestemt anbefale Shopify, som jeg selv bruger på 2, snart 3, shops og også har en lille forretning kørende omkring på www.themebox.dk (som i parentes bemærket også er en Shopify shop)

Her har du fuld kontrol over design med masser af templates at starte ud med - og du slipper for at rode med php og mySQL.

Til gengæld får du lov til at stifte bekendtskab med Liquid, som er det markup sprog, som Shopify bruger.

Venlig hilsen
Ole
Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 20:15
Du kan prøve vores webshop gratis i 30 dage. Den er på dansk og fuld køreklar med det samme og med +30 designs. 

www.ewebsystems.dk/webshop

Jeg giver gerne en uddybende forklaring hvis du har brug for det. 

Hurtig facts

- integration med kelloo, pricerunner, pris30 mv
- integration med post dk og gls
- integration med trustpilot, facebook, trittet
- Google analytics, webmastertools
- kontooverførsel og/eller kreditkort

3 måneder gratis hvis du bestiller inden 24/12.

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Nexø
Tilmeldt 31. Oct 11
Skrevet kl. 22:10

Tusind tak for svarene! :-) 

Jeg har stadig ikke helt fundet ud af hvad jeg gør med vores webshop, så hvis der er andre som har nogle idéer, så kom gerne med dem!

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 23:51

Jeg har selv designet min shop som jeg så har smidt på freelancer.com. Den er ved at blive kodet i prestashop for små $300, så hvis du har råd til det kan jeg godt anbefale det.

Et par tips hvis du skulle finde på at bruge freelancer.com:

1. Lad vær med at vælge den billigste, for der er enorm forskel på freelancerne. Jeg spildte 45 dage på en freelancer der først blev syg, efterfølgende kunne han ikke designe checkout siden fordi det var "svært"

2. Hvis du poster et projekt, så skriv i teksten og bed freelancerne om at skrive f. eks. et tal "299382" i starten af deres bud, for så ved du at de har læst dit projekt igennem. Der er rigtig mange "spam freelancers" og det er spild af tid.

Held og lykke

Umut Ücler

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Nexø
Tilmeldt 31. Oct 11
Skrevet kl. 06:29

Umut Ücler:
Jeg har selv designet min shop som jeg så har smidt på freelancer.com. Den er ved at blive kodet i prestashop for små $300, så hvis du har råd til det kan jeg godt anbefale det.

Det lyder som en fair pris, og tusind tak for rådene omkring siden!  
Hvor mange layouts får du at vælge imellem så?

Jeg har tænkt på at oprette vores webshop i prestashop, det virker som den bedste mulighed lige pt.

Er der nogle som har prøvet at oprette en hjemmeside igennem Wordpress og som kan anbefale det? Eller findes der nogle danske Wordpress shops som man kan se lidt på?

Er rigtig glad for alt hjælp indtil videre, folk taler deres sag godt! jeg har stadig ikke valgt hvor jeg skal placere vores webshop, så jeg er stadig åben for input. 
Og hvis der er nogle som kender en bog eller 2 man bare skal læse, så link til dem her! Tusind tak!

/Mark 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 15:15

Mark Vang:

Umut Ücler:

Det lyder som en fair pris, og tusind tak for rådene omkring siden!  
Hvor mange layouts får du at vælge imellem så?

Jeg har tænkt på at oprette vores webshop i prestashop, det virker som den bedste mulighed lige pt.

Er der nogle som har prøvet at oprette en hjemmeside igennem Wordpress og som kan anbefale det? Eller findes der nogle danske Wordpress shops som man kan se lidt på?

Er rigtig glad for alt hjælp indtil videre, folk taler deres sag godt! jeg har stadig ikke valgt hvor jeg skal placere vores webshop, så jeg er stadig åben for input. 
Og hvis der er nogle som kender en bog eller 2 man bare skal læse, så link til dem her! Tusind tak!

/Mark 

Ved ikke helt hvad du mener, men jeg designede selv sitet, smed den på freelancer med PSD filerne og fandt en freelancer der så koder det i Prestashop udfra PSD filerne

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Nexø
Tilmeldt 31. Oct 11
Skrevet kl. 05:52

Umut Ücler:
Ved ikke helt hvad du mener, men jeg designede selv sitet, smed den på freelancer med PSD filerne og fandt en freelancer der så koder det i Prestashop udfra PSD filerne

Okay, misforstod lige din besked før. Min fejl. :)
Tusind tak for svaret!  

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)