Hej Erik Først, så synes jeg faktisk at det er ekstrem billigt at bo for det i KBH. Prissætningen af almennyttige boliger/boligforeninger, har ikke noget med belæggenheden at gøre. Det har noget at gøre med de lån de blev bygget for. Fx, låner man til en høj rente, så vil man også skulle svare en høj husleje. Når så man har betalet lånet ud efter fx 30 år, så kommer der skatter på istedet, og de ligger typsik på det niveau som man har betalt til samt ranter. Så der kommer ikke nogen sænkning i huslejen ved at lånet betales ud. Endvidere så kan huslejen stige, ved at der kommer forbedringer, fx renovering af badeværelse eller køkken. Samt alm udgifter til drift. /Kenneth |
der findes skam store lejligheder i københavn jeg bor i en stor et værelset lejlighed på 12 m2 til 1200 kroner så de findes skam og jeg flytter gerne i mindre end at bede om bistands hjælpe for vi skal stå samme om ikke at være en byrde for samfundet
jeg er tilfreds jeg både en kogeplade og jeg har strøm i lejligheden og har en vask og et wc så det er ren luksus
jeg har egen dør og et vindue i lejligheden så der skam meget i lejligheden
jeg er så rig simpelthen og der findes også genbrugs tøj butik og super markedet har tit gratis mad
jeg vil mene det eksempel de viser på nogle meget rige mennesker som jeg er yderste misunderlige på man kan mene man er fattige når man flere penge end man kunne drømme om tænk at bo så stort med eget bad måske har de 2 kogeplader for 7000 kroner det lyder vildt i københavn