Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ligestilling og min bare biiiip!

Side 6 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forstået, at nedenstående er vældig diskriminerende, men den er da meget sød alligevel :D

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:51

Hehe..den er da sjov.. hvem er den diskriminerende overfor? For små børn er mor den bedste i verden, men for lidt ældre børn er far nu sjovere og det er derfor at det er godt med en mor og en far for alle børn. Det er faktisk også et samfundsanliggende, da den klart største faktor til at forudsige kriminalitet er en fraværende far. Jeg kan godt forstå de fædre der føler sig skidt behandlet, der er helt klart noget at arbejde med på ligestillingsområdet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04

Majbritt Jacobsen:

Jeg har forstået, at nedenstående er vældig diskriminerende, men den er da meget sød alligevel :D

Den er ikke diskriminerende.

Den ville være diskriminerende, hvis Steen også havde påstået, at far gør alting forkert...

Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:06

Noget andet er om kvinder overhovedet bliver glade over at sidde i bestyrelser, generelt over at sidde i toppen af samfundet. Kvinder har det bedst hvis de har en dominant mand, det har videnskaben efterhånden afklaret. Sefølig med undtagelser, vi taler om en normalfordeling.

http://scoringlivsstilgame.blogspot.com/search/label/dominans

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:47

Poul Madsen:

Den er ikke diskriminerende.

Den ville være diskriminerende, hvis Steen også havde påstået, at far gør alting forkert...

Det var nu også humoristisk ment :)

Jeg er helt enig i, at børn har brug for en mor OG en far - men om det er dem, der tilfældigvis har leveret arvematerialet, der tager tørnen, er ikke så afgørende i min optik.

til gengæld så jeg gerne mere ligestilling i daginstitutioner og skoler - hvor kvinderne desværre stadig er i massivt overtal - selv blandt lærere. Det er ikke godt nok.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56

Majbritt Jacobsen:
til gengæld så jeg gerne mere ligestilling i daginstitutioner og skoler - hvor kvinderne desværre stadig er i massivt overtal - selv blandt lærere. Det er ikke godt nok.

Hej Majbritt

Så må man lære at tackle alle de grundløse anklager om sexmisbrug af børn, der efterhånden kommer i medierne hver dag.

/Kenneth

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:00

Hvad har de med ligestilling at gøre? Regler om børneattester gælder da også for kvinder - ligesom der findes kvindelige pædofile - der er også dømt kvindelige pædofile i Danmark - og nogle har været sigtet og er efterfølgende blevet løsladt pga mangel på beviser - nøjagtig som det kan ske for mænd.

Det er da ikke "farligere" for en mand at være børnehavepædagog end det er at være fodboldtræner, hvis det er den risiko, man ser på.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06

Hej Majbritt

Problemet er at der har været kørt en masse sager, mod mandlige pædagoger, uden grund. Og det har skræmt mange mænd væk fra uddannelserne. Og da du efterlyser flere mænd i de institutioner, så er problemet at det får man ikke, så længe at der stadig kører en masse sager.

At derfindes kvindelige pædofile er jeg enig i, men det er desværre stadig ikke så udbredt(offentlig mening), som med mandlige pædofile.

/Kenneth

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 21:32

Ej Kenneth, du får mig altså ikke til at synes, at det er ærgerligt, at der ikke findes så mange kvindelige pædofile som mandlige. Det må være jo færre des bedre - uanset køn. 

Mænd er desværre overrepræsenteret blandt seksualforbrydere, men det bør da ikke forhindre mænd, der ikke har den slags tendenser i at søge et job, de gerne vil have. Langt de fleste mandlige pædagoger bliver aldrig mødt med den slags beskyldninger - de steder mine unger har været har de mandlige pædagoger og pædagogmedhjælpere været meget vellidte blandt både børn og forældre.

Også blandt skolelærere er der flest kvinder - og jeg tror faktisk ikke det er godt for børn at vokse op i kvindedominerede miljøer - der er brug for både kvinder og mænd - både i børnehaver og bestyrelser. Og jeg tror - og håber - da også det er den vej udviklingen går.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror ikke det er pædofil anklagerne der holder mænd væk, men en lav løn, alt for meget snak og så at det miljø er gennemført feminiseret og der ikke er plads til vilde lege osv, selvom det er netop dette drenge har brug for.

Side 6 ud af 7 (67 indlæg)