Hej Unge helte :-) Da min primære målgruppe 18-25 årige vil jeg spørge jer til råds. Jeg har lavet en facebook side med apps, der gør det muligt at man kan søge lejlighed og udleje direkte på facebook. Jeg har dog haft lidt problemer med at få den ud til folk. Jeg synes det ville være meget ærgeligt at projektet gik død fordi der ikke er nok "Likes", da alle jo kan have gavn af en boligsøger - også oven i købet direkte på facebook. Og så kan vi fattige studerende jo godt lide gratis ting - og det er helt gratis. Siden er: www.facebook.com/Boligspot Hvad synes i om idéen? Hvad skal der til for at i ville synes godt om siden? Hvad synes i om designet? Har prøvet at lave et billede der skulle være lidt sjovt og ungt, virker det på jer? (Det ligger på facebook fansidens billeder) Søger altså gode råd til hvordan jeg fanger unges opmærksomhed på facebook, uden alt for meget spam og dårlig stil :-) Håber virkelig i kan komme med nogle gode inputs, da jeg synes det er en god chance for at få en god gratis boligsøger.
Mvh. Thore |
Hej,
Fantastisk idé! :)
Hvis din Facebookside kan gøre boligsøgning sjovt ville jeg like siden med det samme - indtil nu har jeg kun oplevet det har været en kamp.
For at få budskabet ud ville jeg bl. a. tage fit i ungdomsbladet Frikvarter eller Chili - Jeg kan desværre ikke huske hvilket et af dem der ligger ude på gym.
Der ville jeg gøre hvad jeg kunne for at få en artikel i.
De bedste tanker Mai