Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor dum må man være når man stjæler billeder

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Vi har tilrettet nogle producent billeder til vores webshop, her efter har en anden webshop valgt at stjæle billederne ved at linke til billederne på vores side. Egentlig får vi link juice på den konto men vi  har valgt at bruge det mere aktivt. Vi har indsat et reklame for os på deres side Cool  

http://www.lauraamalie.dk/Produktmenu/Ammet%c3%b8j/Overdele+N/Funmum+vente+-+ammetop+lilla.html

Skal vi bare lade dem forsætte og score links på den konto eller indsætte vores reklamer på siden indtil det bliver stoppet?

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Jun 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Beskytter.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tim,

Ved ikke lige hvad i skal gøre. Det vil jeg overlade til nogle kloge hoveder :-)
Men thumps up for den tankegang! Genialt lavet!

Håber i kommer frem til en god løsning!

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville i første omgang lade den nuværende "reklame" køre så længe ejeren af webshoppen lader den køre med jeres logo - det er jo gratis reklame for jer.

Evt. kan I placere logoet højere oppe, så det bliver mere synligt for brugere med mindre skærmopløsning ;o)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror at jeg ville lave et andet produktbillede, og lægge det på samme adresse. Selvfølgelig med samme vare, men med med et større logo og en synlig tekst: "Billedet er venligst udlånt af shoppen xxxx - Altid gode tilbud online"

Og så flytte det i selv bruger, til en anden adresse.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi hi

Ja nogen lærer det aldrig

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Havde det været mig, så ville jeg have byttet billedet med et "Vi stjæler billeder fra vores konkurrenter!" på tyvens site. Og så naturligvis ændre URL'en på jeres eget billede.

Hvorfor dog bruge fløjlshandsker overfor en konkurrent, som stjæler? Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jeg ville nok sætte en stor fed orange banner ind med lumre MILF billeder Smile I hvert fald et eller andet der gør at kunden skrider fra dem. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Jeg ville nok sætte en stor fed orange banner ind med lumre MILF billeder Smile I hvert fald et eller andet der gør at kunden skrider fra dem. 

Yes

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Jeg ville nok sætte en stor fed orange banner ind med lumre MILF billeder Smile I hvert fald et eller andet der gør at kunden skrider fra dem. 

God idé såfremt trådstarter selv har rettigheder til sådanne billeder Stick out tongue 

Vi har selv prøvet det samme, vi ændrede billede url til en bannerreklame med logo for vores shop

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Haha, godt tænkt Tim! 

Jeg ville også gå all-in, og lave nogle billeder hvor der stor "Vi stjæler billeder fra vores konkurrenter"

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)