Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak Amino nu har jeg fået rettet min hjemmeside, hvad synes i? ris og ros.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Designportalen.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrev et indlæg for en uge siden omkring konstruktiv kritik af min hjemmeside. vil gerne lige sige tak!!, til de mange gode råd jeg fik. min hjemmeside var blandt andet for rodet, og mine url'er var ikke søgevenlige nok. Havde også en for høj afvisnings procent på google analytics på min webshop.

Nu har jeg fået rettet min hjemmeside til, ud fra de gode råd. www.designportalen.dk hvad synes i, tager selvfølelig stadig imod gode råd, det altid godt lige og få nogen udefra til at kigge på. altså på hjemmesiden. ;) 

Men er i tvivl om der er lidt for langt til når man går ind på min hjemmeside, til man klikker sig ind på webshoppen? hvad synes.

Mvh.: Per D. Sønderby

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej man kan ikke gå ind på siden med designportalen.dk  men skal bruge 3 x www dvs. du mangler en omdirigering på den

 

ellers synes jeg siden er super flot og jeg lever af at sælge hjemmesider :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Designportalen.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe tak, ja det har du ret, har ikke selv prøvet før nu, så skal helt klar have lavet en omdirigering. takker.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Per
Tillykke med shoppen, du har bevæget dig ud i et segment som dagligt ser på design, laver design og anbefaler design.

Jeg synes din hjemmeside ser hjemmelavet ud og ikke understøtter de produkter du sælger. Dit logo ligeså, hvis du ikke er skarp til former så køb en lækker skrifttype på nettet.

Du ville ikke vække min interesse medmindre dine priser er blandt de billigste.

Synes du skal lade dig inspirere af andre sider på nettet. Men held og lykke!

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg giver Peter helt ret.

Siden er dog forbedret siden sidst, må jeg sige Yes Men lidt kommentarer til den nu er, at det hele konkurrerer meget mod hinanden om at blive set. Det der lige fænger mest er de orange bokse. Dine 4 menuer i toppen er også lidt voldsomme. Logoet er meget lille og vil måske gøre sig bedre på siden, hvis huset blev sat ned til venstre så formen blev aflang istedet for høj. Velkomstteksten i toppen har jeg et problem med står der oppe og så stort, ned under banneret med det. Banneret skal være mere "samlet", ligenu ligner det 3 usammenhængende felter. Måske en lys baggrundsfarve på det kan afhjælpe det lidt. Din hvide sofa, pigen og det røde snørkleri er rigtig flot men det kommer bare ikke til sin ret dernede under. RRS og FB skal smides op i toppen og Forsiden og Kontakt ned sammen med de andre menuer. Bøger menuen ligner ikke forsiden i toppen, hvorfor ikke? Det samme med webshoppen.

Generelt er dit største problem at tingene konkurrerer med hinanden. Der skal være mere ro på siden, mere balance og klare ting du vil fremhæve frem for andet. Som Peter sagde er det design interesserede der kigger herind eller de er ihvertfald din målgruppe, og de elsker jo minimalisme, stil og stramme linier. Tænk over det.

:-) Dorthe

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

www

stor fejl siden svare kun vis bruger www husk få peget siden hen til www.designportalen.dk

social aktive

social aktive få google plus på siden.

kontakt siden

kontakt siden øverst op med cvr nummer  på denne side samme med adresse info det skaber troværdighed, der går et stykke tid før bemærker det i billedet på denne siden , god ide med en kontakt formular der også derved lettere at kontakte jer.

overskrifter h1 h2 h3

kan ses de ikke rigtige bruges på siden det gør siden mere overskuelig og lidt mere søgevenlige start hver side med grund emme med h1 overskrift og under overskrifter bruges h2 h3 og måske h4 dette viser hvad der er vigtigste på siden.

interne links

hver gang et kerne ord nævens linker du hen til en side der omhandler dette emme denne side starter med h1 om dette kerne ord, du lave en ordbog eller en wiki side lige som her på amino.dk , kan også lave alm. under sider om dette emme.

titlen

udnyt google viser op til 67 tegn lave lang sigende om siden og husk domæne ligger man nummer 1 med lige vel hvad

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Designportalen.dk Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Super feedback, jeg takker!!! jeg vil gå i gang med det samme, men er vist tvunget til at se vild med dans finale, så måske det først bliver fra imorgen af. ;) det virkelig lækkert med de råd i kommer med, bliv endelig med med det, skal nok komme med et nyt indlæg når jeg har fået rettet hjemmesiden lidt mere til højre.  :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 188
Fra  Eva Gøttrup Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en eller anden fejl oppe i den tekst, der står under Velkommen. Man ser der står: Klik dig rundt og find inspiration eller det du søger til og kan så se noget tekst gemme sig bag menuknappen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)