Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Tjen penge på nettet"

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

jeg har nu i et godt stykke tid, beskæftiget mig med at prøve at finde en simpel måde at tjene penge på nettet.

Jeg har søgt forgæves i lang tid, og jeg ville spørger jer til råds.

De fleste affliateprogrammer er scam og surveys holder ikke heller.

Jeg har en side som jeg arbejder lidt på i øjeblikket som trækker en beskeden mønt i ny og næ, men det er ikke lige min kop te.

Jeg ville høre, om i havde nogle ideer eller kendte nogle metoder som kunne hjælpe mig her?

Mange tak for jeres tid og forsat god dag

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 23:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver at de fleste affiliateprogrammer er scam... Så tror jeg ikke, d har ledt længe nok. Prøv nogle af de større netværk som Adservice og Euroads - der skulle være rigeligt med muligheder.

Desværre er der ingen genveje til at tjene penge online - men sørg for at finde et program der er relevant ifht dine besøgende, så kan du sikkert tjene lidt mere end nogle håndøre. Selvfølgelig forudsat, at du har noget trafik.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ked af at være den der fortæller dig det, men der findes ingen simpel måde at tjene prenge på, JO vind i lotto. Ellers ikke.

Nu skriver du at affiliateprogrammer er scam, men nu ved jeg af erfaring fordi jeg tjener penge på affiliate at du snakker uden forstand der :)

Den bedste måde ville jeg sige er affiliate marketing, men det kræver at du går bare lidt ind i SEO, og lidt programmering. - På den måde er jeg da nået langt.

Håber du tager imod mit råd, og bruger meget tid på det, fordi det kan lade sig gøre, det kan jeg dokumentere.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 23:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du gerne vil lære lidt om at tjene penge online og skabe en solid ekstra indkomst hver måned, hvis jeg foreslå at du downloader Mikael Riecks gratis e-bog Den er rigtig god og du for en solid grundviden om tingene. 

Hvis du ønsker at få et præcis opskrift på hvordan du skal gøre, kan du prøve en måned gratis ved thekeywordacademy.com . Det er en rigtig god side, den koster dog penge efter første måned, mener faktisk at den service koster $1 den første måned. De penge er dog givet godt ud. Der er et forum og der er videoer og meget andet, der er også en person du kan skrive spørgsmål til og få til at kigge på din side og hjælpe dig. 

Forstår ikke hvad du mener med at de fleste affiliate programmer er scam, altså tror måske du mener at de fleste ebøger der vil lære om affiliate er scam. Der findes mange dårlige på det amerikanske marked, men der findes også mange gode. 

Du kan sagtens skabe en god indtægt på nettet. På Backb.dk  kan du se en dansker som tjener flere tusinde hver måned online, den indtægt er primært skabt over det sidste år. Så du kan også sagtens hvis du lægger noget energi i det. 

Mit bedste råd må være ikke at give op for hurtigt, indtjening kræver besøgende og dem får du ikke fra dag 1, medmindre du betaler dig fra det, eller lægger en masse anden form for promovering i det. Hvis du vil have besøgende fra google, så kan det nemt tage 6-12 måneder før dine artikler begynder at nå optimalt potientiale. Med det mener jeg blot at du ikke opnår gode rangeringer fra dag 1. Det tager tid, men med tiden vil din side få mere og mere troværdighed, hvis du gør det rigtigt, og så vil du have nemmere ved at rangere højt. 

Husk nøglen til en indtjening med fornuftigt grundlag er at lave noget langtidsholdbart indhold, du skal ikke blot spamme løs på nettet. Tro mig det virker måske et år eller 2, men med tiden vil det være spildte kræfter. 

Mvh
Daniel Pedersen 

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 23:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 09:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har gode erfaring med at købe og sælge hjemmesider på nette. Kræver man gider og sætte sig ind i det.
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 09:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov kom til at trykke på den der gule (knap) Hvad betyder den egentlig?

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 09:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

C S. Sørensen:

Hov kom til at trykke på den der gule (knap) Hvad betyder den egentlig?

At du har forslået "AP" svar, som svar på spørgsmålet!

Kan du ikke fjerne det igen?

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 09:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du gode tips til hvordan du bliver god til dette?

AP:
købe og sælge hjemmesider på nette

Mvh

Sørersen

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 10:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hojben:
Kan du ikke fjerne det igen?

Aner jeg ikke, kan i hvert fald ikke se en knap mulighed? Hvad betyder det sådan kvalitetsmæssigt?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)