Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hey NU har jeg brug for DIN / JERES hjælp

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Haha, måske det er sådan det hænger sammen.
Fra Hjørring
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:42

Idéen med at man kun skal skrive sit eget postnummer frem for en serie, er jo at man slipper for en masse kiosker som ikke leverer i sit eget område.

Eksempel:
Hvis jeg søger efter 9760 – 9800, vil jeg se alle de kiosker som leverer til både til Hjørring og Vrå.

Men det er jo ikke sikkert at alle dem som leverer til Hjørring (Hirtshals, Bindslev), vil levere til Vrå, så skal de jo til at køre hele vejen gennem 9800.
Se evt. her for geografi: http://www.postdanmark.dk/iis/postdanmark/om_post_danmark/landkort/a1.htm 

Derfor bør du lave det sådan at man kun skal skrive sit eget postnummer, og så viser dit system automatisk alle de kiosker som vil levere til Vrå.

Eksempel:
Jeg bor i 9760, dit system viser alle de kiosker som vil levere til Vrå. Det kunne være: Tårs, Hjørring, Løkken og selvfølgelig Vrå. Den viser nu ikke de kiosker som KUN leverer til Hjørring, og ikke til Vrå.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:48
Abruun: Hvor vel-ment hjælpen en måtte være tror jeg du taler for døve øre, jeg er ret sikker på at Jens har forstået hvad vi mener (i modsat fald må manden være ekstremt tungnem) men han er tilsyneladende ikke intresseret i at tage imod hjælp. Men syntes nu det er meget intresant at så mange af Aminos brugere der til dagligt arbejder med den slags der er enige om Jens'' postnummerfunktioner :)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:51
Go for it Abruun :-)
Der er stadig håb om at logikken vinder (omend lille)

Fra Hjørring
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:12
mcsolutions og Jesper Jørgensen:
Ja, jeg er desværre også selv bange for at det ikke nytter noget som helst. ;-)

Jeg syntes bare det lød som han ikke helt havde forstået problematikken, så jeg ville lige give det et forsøg :-).

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 03:39
Øhm ja postnummer funktionen bliver ikke ændret

OG JO JEG VED GODT HVAD I SNAKKER OM

SE HER www.just-pizza.dk der er jeres funktion bare med en DropDown menu?

JEG TAKKER FOR DET GODE RÅD men ellers tak

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 03:58
Dato: 15-05-2007 12:35:08 Forfatter: mcsolutions Måske er jeg paranoid, eller måske er det et forsøg på at sænke niveauet her på Amino forud for lancering af hans eget forsøg på at konkurrerer med amino: http://www.eksperten.dk/spm/776903

Du paranoid..

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 09:16
Jens, der er flere der venligt har givet sig tid til at give dig gode råd med på vejen, så tag dog imod dem og vis lidt taknemmelighed fremfor infantil stædighed og utaknemmelighed. Problematikken med postnumreintervallet er åbenlys. Jo besværligere du gør det for dine potentielle "kunder", desto flere mister du. Læs evt. "Don't make me think" af Steve Krug. Dit system er super ulogisk og decideret ubrugeligt.

Hermed mit første og absolut sidste svar på et af dine indlæg.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)