Derfor bør du lave det sådan at man kun skal skrive sit eget postnummer, og så viser dit system automatisk alle de kiosker som vil levere til Vrå.
Eksempel: Jeg bor i 9760, dit system viser alle de kiosker som vil levere til Vrå. Det kunne være: Tårs, Hjørring, Løkken og selvfølgelig Vrå. Den viser nu ikke de kiosker som KUN leverer til Hjørring, og ikke til Vrå.
Abruun: Hvor vel-ment hjælpen en måtte være tror jeg du taler for døve øre, jeg er ret sikker på at Jens har forstået hvad vi mener (i modsat fald må manden være ekstremt tungnem) men han er tilsyneladende ikke intresseret i at tage imod hjælp. Men syntes nu det er meget intresant at så mange af Aminos brugere der til dagligt arbejder med den slags der er enige om Jens'' postnummerfunktioner :)
Dato: 15-05-2007 12:35:08 Forfatter: mcsolutions Måske er jeg paranoid, eller måske er det et forsøg på at sænke niveauet her på Amino forud for lancering af hans eget forsøg på at konkurrerer med amino: http://www.eksperten.dk/spm/776903
Jens, der er flere der venligt har givet sig tid til at give dig gode råd med på vejen, så tag dog imod dem og vis lidt taknemmelighed fremfor infantil stædighed og utaknemmelighed. Problematikken med postnumreintervallet er åbenlys. Jo besværligere du gør det for dine potentielle "kunder", desto flere mister du. Læs evt. "Don't make me think" af Steve Krug. Dit system er super ulogisk og decideret ubrugeligt.
Hermed mit første og absolut sidste svar på et af dine indlæg.