Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hey NU har jeg brug for DIN / JERES hjælp

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31
Én enkelt hurtig observation:

Den postnummer-funktion er i hvert fald ikke gennemtænkt... hvad er pointen i at kræve et interval?
Jeg er udelukkende interesseret i dem der levere til 9000, ikke 9220 ... 9000! Hvis jeg skal cykle til Gug for at mødes med et bud der, er der alligevel kortere til den nærmeste tankstation ;)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:35
Hmm.... jeg tror at du lægger dig for meget op af "just" ordet.

De har jo allerede lavet en del markedsføring med just-eat.dk så hvis jeg var dem så vil jeg kontakte dig og prøve at få dig til at finde et andet navn.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 18:14
Jeg synes nærmest at det ser ud som en kiosk, så designet er fint. Jeg tror også at det er meget vigtigt at du har mindst en kiosk tilknyttet til hvert postnumre. Ellers vil du sikkert have en del der prøve sitet EEN gang og ikke finder noget, hvorefter de aldrig bruger det mere.

Hvad med at lave en aftale med tankstationer, 7-eleven, og andre der har mange kiosker om at være på siten.

Hvad skal man kunne når man har fundet en kiosk ?. Jeg har et foreslag. Helt gratis  I stedet for at have alt muligt om varer og hist op og hist ned skal siten istedet give mulighed for at sende en SMS til kiosken. Efter SMS'en er sendt er du ude af sagen. Da kan kiosken enten svarer på SMS'en eller ringe til den der har sendt den og de kan aftale nærmere.

Det er ihvertfald noget jeg har brug. F.eks. søndag eftermiddag er det rart at vide om der er flere chokoladeboller tilbage eller ej . Eller hvis avisen ikke er kommet og de har fået den i kiosken, osv.

Den måde du tjener penge på er naturligvis at du tage en overpris for SMS. F.eks. 2 kr for afsendelse af SMS. Kiosken har fordel af måske at få flere kunder, og vil derfor nok gerne være på dit system.

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 23:41

Én enkelt hurtig observation:

Den postnummer-funktion er i hvert fald ikke gennemtænkt... hvad er pointen i at kræve et interval?
Jeg er udelukkende interesseret i dem der levere til 9000, ikke 9220 ... 9000! Hvis jeg skal cykle til Gug for at mødes med et bud der, er der alligevel kortere til den nærmeste tankstation ;)

Med venlig hilsen
Tommy

Tommy?

Nu tager det jo ikke lang tid om at køre i bil fra GUG til AAlborg.

Og når der nu ikke er nogle forberedningstid i "KIOSKVARER" som der er i Pizza / grillmad.

Ja så vil jeg mene at du kan bestille kioskvarer fra 9220 og få varerne leveret hurtigere end en pizza fra 9000

Du kunne jo også søge 9000 - 9000`???

Jens

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 23:47
Morten Lind

Planen er at jeg kan tilmelde Eksterne Kiosker & Interne Kioskser.

Eksterne er som du selv siger Tankstationer, 7/11 og andre P.t etablerede kiosker. brugerne.

Interne kiosker er Just-kiosk KÆDEN som ejes af just-kiosk.dk

Jeg tror ikke det er det store problem med gengangne Unikke brugere.

Men vi får at se. man kan jo aldrig vide sig sikker

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 01:12
Der er ikke en eneste kiosk i København? Eller er de bare ikke i systemet endnu?
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 22:08
Hej Lone

Det er korrekt der er ikke oprettet en kiosk i Kbh endnu!!!

ÅLBORG, ÅRHUS, ODENSE OG KBH er de første byer Just-kiosk.dk bliver langceret i!!!

Derudover vil der blive tilmeldt x antal "EKSTERNE" kiosker rundt omkring i landet.

JENS

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 10:46
Når jeg kommer ind på siden kommer jeg ind for at finde den cola, jeg så desperat mangler om søndagen. Derfor mangler jeg følgende informationer indenfor de første 3 sekunder.

Kan jeg få en cola?

Er den kold?

Hvor lang tid går der inden jeg har den?

Det jeg prøver at sige er at din intro side fortæller mig ikke om du har det jeg mangler, det skal jeg yde noget for at finde ud af.

Håber det hjælper... :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:16
Dato: 23-04-2007 23:41:19
Forfatter: Jens Lykke Nielsen

Nu tager det jo ikke lang tid om at køre i bil fra GUG til AAlborg.

Og når der nu ikke er nogle forberedningstid i ''KIOSKVARER'' som der er i Pizza / grillmad.

Ja så vil jeg mene at du kan bestille kioskvarer fra 9220 og få varerne leveret hurtigere end en pizza fra 9000

Du kunne jo også søge 9000 - 9000`???

... du er ikke vildt interesseret i at forbedre siden eller hvad? Hvis du bare søger gratis besøgende, så lad være med at bede os spilde vores tid på at komme med forslag. Hvis du ikke kan se problemet i ovenstående, har du vildt langt vej igen. Det er butikkerne der skal indtaste hvilket område de dækker, hvorefter kunden taster hvor han bor og så får en liste over dem der ønsker at levere til det område. Det bliver noget rod, hvis det er kunden, der skal gætte sig frem til hvor langt de enkelte butikker ønsker at kører.
7600-7700 er kun halvt så langt eller hvad? Det er Struer -> Thisted. Bare fordi der kun er 100 i forskel på postnummer, betyder det altså ikke at Struer pizzaria vil levere til mine forældre i Thisted.

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)