Hej Jens, Tommy har altså en god pointe. Jeg bor i Horsens hvor postnummeret er 8700. De eneste omkringliggende postnumre jeg kender er 8660 Skanderborg og 8740 Brædstrup. Begge byer ligger mindst 20 mins. kørsel herfra, hvilket jeg jo ikke kan bruge til noget. For langt de fleste brugeres vedkommende, vil det kun være aktuelt at indtaste ét postnummer. Lige nu er siden så lidt brugervenlig som den kan være på det punkt, den kræver nemlig to. Én ting du kunne gøre, var at droppe den grimme fejlmeddelse (usability ABC: brugeren laver aldrig fejl, det er programmet der ikke er tilpasset brugeren) og bare benytte det ene indtastede postnummer. Dette alene ville sikkert forhøje din fremtidige konverteringsrate med 50%. Men stadigvæk er ét felt altså bedre end to. Det gør det halvt så uoverskueligt, altså dobbelt så nemt at forstå. Lad kun ét felt være synligt, og lav istedet en lillebitte knap med ordet "interval" og et tilhørende mouseover-tooltip der forklarer at ved klik på denne knap, synliggøres endnu et felt, så hvis man arbejder ved postvæsnet og kan det der med postnumre, så har man også denne mulighed. - Skal du være rigtig cool, så finder dit system selv andre geografisk tætliggende postnumre og medtager deres kiosker på "resultatsiden". Anyways, det er et flot logo du har - og en relativt god ide med et danmarkskort. Kortet er lidt "corny" i kanten, men det kan du vel altid rette til. Dog bliver det igen nok de færreste, der får brug for et postnummer-interval a la 6000-6999, så jeg vil foreslå du giver mulighed for at indskrænke det yderligere. Hvad med at lave følgende nærliggende flow: Region >> Kommune >> Postnummer? Ligesom f.eks. boligsiden.dk har det... Og sidst men ikke mindst - Niels var inde på det åbenlyse problem med dit navn, og jeg synes det er værd at gentage. Medmindre du ligger inde med nogle afslørende fotografier af bestyrelsesmedlemmer i Just-Eat, Freeway eller lignende, så bliver din forretning nok lukket og slukket en del hurtigere end den kommer op at stå. Måske det var en god ide at overveje denne problematik med det samme? |
Hey NU har jeg brug for DIN / JERES hjælp
men prøv se om dette ikke dækker jeres behov prøv på mappen find: Kiosker der ligger i 1000-2999 I disse postnumre ligger de 2 kiosker der bliver testet i |
Og den funktion med postnummeret _KAN_ ikke diskuteres, den skal væk det dur ikke. Folk skal skrive hvor de bor henne og så skal du registrere hvor dine butikker leverer varer ud. Du bør også lave så du kan komme direkte til de enkelte byer/kiosker med en dirkete adresse så f.eks. http://horsens.mykiosk.dk skal vise mig alle kiosker der bringer ud i Horsens, http://oleskiosk.mykiosk.dk skal vise mig Oles Kiosk. Jeg mener som du måske ser af min url at du skal skifte navn, just-kiosk holder ikke og det er dårligt dansk. Just-Eat som du har nuppet ideen fra giver mening fordi "Eat" er et udsagnsord, det er kiosk ikke. Så skulle du kaldet det just-shop.dk |
Ok kloge "fans" der er så fikseret på Postnumre Jeg kan sagtens følge jer og jeres indlæg 1 9000 vs Gug Når der er oprettet en eller flere kiosker i Nord jylland vil man ud fra Kortet kunne se hvilke byer Postnr = by så vælger du bare den i Ålborg. Mht søgnings intervallerne ja så er det jo ikke alle byer der er opdelt ens. Eks Århus der kan en kiosk der ligger i 8230 Åbyhøj godt leverer i 8000 Århus C Så derfor dette søge interval. MHT |
"Eks Århus der kan en kiosk der ligger i 8230 Åbyhøj godt leverer i 8000 Århus C" Så skal du sørge for at din 8230 Kiosk har registreret i Databasen at den bringer ud både i 8230 og 8000, det skal ligge i databasen det skal brugeren ikke tage sig af. Desuden fornemmer jeg at du tager vores hjælp ret negativt? Hvorfor spørger du om hjælp hvis du ikke er intresseret i den? / Mikkel |
Adressen ser også ganske fiktiv ud.. Dine handelsbetingelser er for at sige det pænt "lettere mangelfulde", er det meningen man skal bestille og betale online? For hvis man skal det er det just-kiosk der står med håret i postkassen når kunderne ikke får deres varer og trækker betalingen retur via pbs. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Jeg var lige ved at skrive næsten præcis det samme, men du kom mig laangt i forkøbet, så ingen grund til at gentage det... :) |
Dato: 14-05-2007 15:50:21 Forfatter: mcsolutions Du forstår tilsyneladende ikke...det er ikke kundens opgave at gætte sig til hvor der ligger kiosker. Det er _DIN_ opgave at lave en liste over hvilke kiosker der deler ud i hvilke postnumre. 'Eks Århus der kan en kiosk der ligger i 8230 Åbyhøj godt leverer i 8000 Århus C' Dato: 14-05-2007 15:50:21 Forfatter: mcsolutions Du forstår tilsyneladende ikke...det er ikke kundens opgave at gætte sig til hvor der ligger kiosker. Det er _DIN_ opgave at lave en liste over hvilke kiosker der deler ud i hvilke postnumre. 'Eks Århus der kan en kiosk der ligger i 8230 Åbyhøj godt leverer i 8000 Århus C' Så skal du sørge for at din 8230 Kiosk har registreret i Databasen at den bringer ud både i 8230 og 8000, det skal ligge i databasen det skal brugeren ikke tage sig af. Desuden fornemmer jeg at du tager vores hjælp ret negativt? Hvorfor spørger du om hjælp hvis du ikke er intresseret i den? / Mikkel Lige præcis Så skal du sørge for at din 8230 Kiosk har registreret i Databasen at den bringer ud både i 8230 og 8000, det skal ligge i databasen det skal brugeren ikke tage sig af. |
Jeg er godt underholdt, så bliv endelig ved med at forklare Jens hvad han gør galt - og Jens: Fortsæt endelig med at svare i Øst, når du bliver spurgt i Vest, være småmobset og fatte en bjælde. Det er ganske komisk. |
|