Prøvede lige at regne lidt. (30ml*30dage)*4måneder = 3600 ml. Så det må være omkring 3,6 liter juice for 1.300 kr. Kan ikke udtale mig om at det er dyrt, da jeg ikke har prøvet effekten ![]() |
20% på alle Tahitian Noni (og nonijuice) produkter
// Jesper Skov
MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Prisen er blot en ganske anden. |
Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting
Det var også nogenlunde hvad jeg fik ud af udsendelsen i sin tid, hvilket også er grunden til at jeg ikke kaster over 300 kr. literen for hvad der med stor sandsynlighed blot er almindelig juice.
Sjov måde at undgå at nævne literprisen... helt ærligt Lasse, hvorfor så ikke lidt åbnere kort. Når man går i et hvilken som helt supermarked så stor der jo altid med småt på priskiltet "Pris pr. liter; 313,25" eller hvad prisen nu er... tror faktisk næsten det er et lovkrav.
Tak, kommer aldrig til at fatte copy, paste, quote og linkstrukturen i debatsystemet som amino benytter ![]() |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
I en kommentar regner Jesper sig frem til 3600 ml - jeg retter op til 4000 ml. En egentlig literpris er ikke angivet på weben, grundet vi udelukkende distribuere i kasser med 4 flasker (4 liter) - og som du ganske rigtigt er inde på: 313,25/ltr. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hej Daniel... endelig en der kommentere OG som rent faktisk har set udsendelsen ;-) Tak for kommentaren. Iøvrigt lidt mere info - af "ældre dato" - fra 2004 omkring mit engagement ifm. Tahitian Noni Juice (klik for PDF fil) I PDF´en nævnes bl.a. Vagn Malmskov der blev "angrebet" i udsendelsen - og med rette, efterfølgende straffet for at overtræde såvel Tahitian Noni guidelines/regler og dansk lovgivning i forhold til produkt-anprisninger og påstande. MVH |
Det jeg spørger til er literprisen. Det du kommer med er en indpakning som til dels forsøger at skjule prisen. Faktisk er dit svar så sløret at Jesper ikke kan regne den reelle mængde ud og du må ind og præcisere... Jeg kender et par stykker som lever af andre MLM produkter og synes at kunne spore en tendens til at I ofte ikke vil ud med styk-, liter-, eller anden mængdepris men altid forsøger at sælge på hvad det koster om dagen (eller lign.) at tage dette produkt. (ved godt jeg blev lidt for generaliserende overfor MLM her...). Min undring går på, hvorfor? Jeg ved godt jeg er røget off topic efterhånden, men jeg er faktisk interesseret i at høre en af de "skyldige" om hvorfor. Som jeg ser det er der tale om vildledning af forbrugeren, men der kan jo være elementer jeg ikke ser? For god ordens skyld vil jeg da også lige nævne at du skal nævne literprisen som jeg tolker følgende: http://www.forbrug.dk/klage/love/forbrugerlove/2/vejledninger/enhedsprismaerkning-vejledning/ |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Så længe Lasse ikke markedsføre det som kræfthelbredende eller andre helbredende virkninger har jeg intet imod det. Fred være med de mennesker der hellere vil give 300 kroner literen end 5 kroner i fakta, hvis disse mennesker føler det bedre i deres krop fordi de drikker dyr juice så lad dem dog. Den slags mennesker findes jo også når vi snakker vin eller champagne, den dyre vin brixtofte drikker er jo heller ikke helbredende, alligvel køber han den selvom du kan få den for 20 kroner i fakta ;) |
Dato: 23-04-2007 19:08:16 Forfatter: Nicolai Lønne Det jeg spørger til er literprisen. Det du kommer med er en indpakning som til dels forsøger at skjule prisen. Aarrrgh! Multo sorry, Nicolai... ser nu at du OPRINDELIGT spurgte hvor mange LITER man får for ca. 1.300 kroner... jeg læste det som: "hvor meget juice får jeg..." Jeg tager straks min forrige kommentar i mig igen - jeg læste for hurtigt - ganske enkelt---- men formoder du under alle omstændigheder har fået svar på dit spørgsmål - både gennem Jespers kommentar, og min "rettelse". Og til dig, Tygsen - tak for din kommentar (and yes, you´ll never see me komme med udtalelser, anprisninger, løfter som strider mod dansk lovgivning - det behøver jeg ikke - jeg ved hvad jeg sidder med - og har massevis af erfaring med Tahitian Noni Juice). Se evt. www.lasseburholt.com/lasse.pdf (linket lidt længere "oppe" i tråden også) Og forresten, Tygsen... det er som med dyr rødvin og kvinder: Man får hvad man betaler for ;-) Så al respekt for Brixtoftes vin-valg - men netop de vine han nyder og som koster lidt mere - fåes IKKE tilsvarende til kun en tyver i Fakta - det ved enhver vinkender (og os andre som ikke drikker vin så ofte, men så tilgengæld hellere betaler for GOD rødvin). EDIT: Til Nicolai, vedr. angivelse af literpris - tak for linket til Forbruger-organisationen - i forlængelse vil jeg blot nævne at websiten som jeg linker til - hvor der direkte er mulighed for at bestille Tahitian Noni (juice og andre produkter) er "in compliance"; tahitiannoni.com og alle "undersider" er produceret i forhold til de enkelte markeder AF Tahitian Noni Int´l (ikke af mig) - er der ting som strider mod eller er i gråzonen, så vil vores compliance afdelingen (for danmarks vedkommende, kontoret i Stockholm) tage sig af punkterne og sørge for at rette tingene til, ligeså vel som øvrige problemstillinger ifm. distributører der ikke overholder regler får påtale om ændringer af vores compliance afdeling. Af samme grund skal alle websites som laves af selvstændige forhandlere godkendes af compliance. MVH |
Jeg har intet imod at folk bruger alt for mange penge på ting jeg aldrig ville spilde mine på. At nogle damer køber en modetaske til 12.000 kroner rager mig - de ved godt hvad de får. Men jeg bliver harm når jeg ser produkter som Noni og den måde det øjensynligt afsættes, og de argumenter køberne efterfølgende bruger for at forsvare at de betaler 20 gange så meget for deres juice frem for min. |