Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få motivation til at få succes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Min gode ven Alun er en varm tilhænger af dvd'en "The Secret" og han er et godt eksempel på at den ikke er helt dum.
Han kom til Danmark fra Skotland for 12 år siden med 20.000 kr. i lommen og i dag har han solgt sit firma og har det udmærket :-)
Han har skrevet en rigtig god artikel på baggrund af "The Secret" og den er ikke helt dum:

Målsætning - sæt dig mål og nå dem - det ultimative værktøj til at opnå dine mål
Hvordan gik sidste år for dig? Var du i stand til at opfylde dine drømme og opnå dine mål fra dine nytårsforsæt? Er du som de fleste, der må svare nej eller i bedste fald "delvist", indeholder denne artikel nøglen til at gøre 2007 til det bedste år i dit liv.
http://www.alun.dk/livsstil-maalsaetning-saet-dig-maal-og-naa-dem.asp

Dbh Martin

Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:51
super artikel..

er også sikker på en nedskrivning af sine mål er den rigtige vej frem..

lassewja

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:09
Ja Alun er sgu super inspirende og spændende at arbejde sammen med. Dog er han også ret god til at skrive utrolig lange artikler - så som alterntiv/supplement/appetitvækker kan man se dette filmklip:

Edit - det kunne man ikke rigtigt :-s - så må i nøjes med at følge dette link: The Secret Trailer

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 00:02

The Secret høster ekstrem popularitet worldwide.... og iøvrigt er store dele af markedsføringen af The Secret baseret på Network Marketing - og en lang række af folkene bag The Secret er kendte personlighederne indenfor seminar-, kursus-, foredrags- og træningsvirksomhed i Network Marketing sammenhæng ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:23
Dato: 28-04-2007 18:09:08 Forfatter: cygnet
 Dog er han også ret god til at skrive utrolig lange artikler - så som alterntiv/supplement/appetitvækker kan man se dette filmklip:

Efter at have kæmpet med at bevare mit maveindhold på rette plads, føler jeg mig foranlediget til at fortælle eventuelle udenforstående, at der er væsentligt mere guf i artiklen end i filmstumpen. Filmstumpen fremstiller "The secret" i et adventure-univers, mens artiklen klart gør rede for hemmelighedens indhold, omend der efter min mening er skruet lidt rigeligt op for de svulstige eksempler og udokumenterede påstande. Når det er sagt, kan artiklen - men ikke filmstumpen - varmt anbefales til alle, der ønsker at struktruere deres stræben efter deres mål. At hemmeligheden skulle være hemmelig, kan jeg dog ikke helt forliges med.

mvh Hans

PS - Hvis Alun handler med hemmeligheder - er han så hemmelighedskræmmer?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 00:50
Dato: 29-04-2007 00:22:36 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation At hemmeligheden skulle være hemmelig, kan jeg dog ikke helt forliges med.

Det har hele tiden lagt i kortene, siden de første trailers blev kastet på nettet, at det var et marketingtrick for at skabe nysgerrighed. Og det er jo pæreflot og forførende... men det har jo aldrig været nogen hemmelighed at en målsætning er er ret så væsentlig for succes - nu sælges hele ideen så blot som en stor hemmelighed - folk er blevet trætte at købe budskabet om en målsætning i de sædvanlige former: Nu skal der sælges med andre midler; i dette tilfælde noget mystik, noget hemmeligt ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)