Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Organiske google hits forsvundet - hjælp søges!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
din link trust rank er meget lav http://www.opensiteexplorer.org/links?site=www.rejseprogrammet.dk denne service regner kvalitet ud ad links og hvor de er fra
Jo det kan godt være den regner alt muligt ud, men hvis ikke den tager ALLE links til et domæne med i sin beregning, så vil resultatet af den beregning jo ikke være nøjagtig.

Nikolaj Witte: Nej interne links er netop med til at styre hvilken vej linkpower går, og dermed også hvilke sider der for dig er de vigtigste. Interne links er også med til at sørge for at Google kan komme ud i de dybeste afkroge af dit site, så dem skal du absolut bruge noget tid på at få helt perfekte.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:53

Nikolaj Witte:
Yes jeg har viderestillet med 301(i .htaccess) og det virker når man taster det ind. Jeg er dog bange for om google har forstået det for inde i webmaster tools står der at over 300 sider ikke findes. Mange af dem er netop de flyttede, men når man klikker på dem kommer man det nye (rigtige) sted. Der er altså ikke en fejl, men ser google det stadig som en fejl?

Hvor længe er det siden at du lavede 301?

Jeg har selv oplevet at der går et stykke tid fra at at have lavet 301 ud fra google webmaster tool, til google ser dem og sletter dem fra listen.

vh
Henrik

Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:15

Det er flere måneder siden jeg lavede 301 og siden problemerne begyndte. Webmaster Tools siger også de har været forbi fornyeligt men påstår stadig den ikke peger rigtigt. Skal man så stadig bare vente tålmodigt?

Er der andet som det kan være? Jeg har også sagt at rejseprogrammet.dk skal pege på www.rejseprogrammet.dk (og har lavet det i 301).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:27

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:
din link trust rank er meget lav http://www.opensiteexplorer.org/links?site=www.rejseprogrammet.dk denne service regner kvalitet ud ad links og hvor de er fra
Jo det kan godt være den regner alt muligt ud, men hvis ikke den tager ALLE links til et domæne med i sin beregning, så vil resultatet af den beregning jo ikke være nøjagtig.

Nikolaj Witte: Nej interne links er netop med til at styre hvilken vej linkpower går, og dermed også hvilke sider der for dig er de vigtigste. Interne links er også med til at sørge for at Google kan komme ud i de dybeste afkroge af dit site, så dem skal du absolut bruge noget tid på at få helt perfekte.

hvilken service ville du bruge at tjekke op på siden, når  denne her ikke virker bedste mulig mener du

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
hvilken service ville du bruge at tjekke op på siden, når  denne her ikke virker bedste mulig mener du
Der findes ikke rigtig nogen her og nu løsning som er god efter min mening. Den der er bedst er sitexploration.com, og sammen med andre stykker software så bliver den endnu bedre.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)