Jeg har valgt at sætte mine dating domænenavne til salg og har du lyst til at købe et eller flere af dem, så kontakt mig snarest muligt på en PB.
I øjeblikket danner domænenavnene rammen om et nyt landsdækkende gratis dating koncept, som jeg dog ikke formår at få sat gang i pga manglende økonomi tilmarkedsføring, så derfor vælger jeg at sælge.
Jeg sælger mine domænenavne til 10.000 kr pr stk og vil du købe dem alle så kan du få dem til 75.000 kr og så er der også givet 25.000 kr i rabat.
Det er udelukkende domænenavne jeg ønsker at sælge og de har en høj værdi. Har allerede fået et pænt tilbud fra en af de store dating sites, som ønsker at bruge dem til at viderestille brugere til deres hjemmeside.
Det er udelukkende domænenavne jeg ønsker at sælge og de har en høj værdi. Har allerede fået et pænt tilbud fra en af de store dating sites, som ønsker at bruge dem til at viderestille brugere til deres hjemmeside.
Fortsat god dag.
Positive hilsener fra Michael.
sælge sælg det vis de virkeligt vil give så meget og det er hurtigste muligt inden de fortryder det, det er virkeligt en god pris de dating sider tilbyder og jeg siger super tillykke med de super tilbud
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ja jeg overvejer da også bare at slå til med den pris de har givet, som er et pænt stort beløb. Men vil da også lige give muligheden til en eller flere fra Amino, som måske kunne være interesseret i at starte en omgang by-dating op.
Det er jo også en god idé at afvente lidt og se om der er et bedre bud.
Domænenavne kan og må ikke sælges. Du kunne måske sælge en hjemmeside med indhold, men ikke bare domænenavnene
Selvfølgelig må man da sælge domænenavne, hvor har du det postulat fra?
Det er korrekt, at man ikke må opkøbe domænenavne med henblik på videresalg, men at man ikke må sælge domænenavne er noget fis "undskyld mit franske", hvilken lovgivning skulle da forbyde det?
Derudover, hvis man kan få bare i nærheden af 10 kilo stykket for de nævnte domænenavne, så se da for filan at få dem solgt. Jeg har da nogle som er langt bedre (i samme genre), så dem vil jeg så kunne få 50 kilo for
Domænenavne kan og må ikke sælges. Du kunne måske sælge en hjemmeside med indhold, men ikke bare domænenavnene
Selvfølgelig må man da sælge domænenavne, hvor har du det postulat fra?
Det er korrekt, at man ikke må opkøbe domænenavne med henblik på videresalg, men at man ikke må sælge domænenavne er noget fis "undskyld mit franske", hvilken lovgivning skulle da forbyde det?
Derudover, hvis man kan få bare i nærheden af 10 kilo stykket for de nævnte domænenavne, så se da for filan at få dem solgt. Jeg har da nogle som er langt bedre (i samme genre), så dem vil jeg så kunne få 50 kilo for
Held og lykke med at argumentere for i retten at salg af 10 tomme domæner, uden noget indhold til en latterlig høj pris ikke er at have købt dem med henblik på vidersalg.