Jeg synes derimod ÆBLEFON er et fint navn. (køb lige æblefon.dk og lav en 301 redirect også) |
Hvad siger i til min aeblefon blog om aeble
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Tak for feedback. Bloggens nyheder blivef automatisk hentet af en bot, så den nærmest passer sig selv. Vil give dig reg i, at forsiden skal forkortes og vil straks sende det videre til programmøren. Det med teksten the bold , det skal fjernes, da det automatisk var der i den template der blev brugt |
Har allerede æblefon.dk , men mange har ikke opdaterer deres browser, så de kan se danske æøå. Desuden har mange mobil browsere fra android , blackberry og symbion problemer med at vise æøå. |
Har aldrig hørt udtrykket, men kan også godt drage parallellen, selv om jeg synes de er en smule søgt - men det er nok bare fordi jeg er en gammel nar Anyways, hvis udtrykket er udbredt i visse kredse, må man antage at det er danskere. Hvorfor er artiklerne så på engelsk ? Det synes jeg lidt er noget rod. Men bortset fra det er sitet da meget pænt sat op. mvh Jan |
Flot side... Dog er jeg enig med de andre... navnet på siden er dansk men indholdet er på engelske, det er sku forvirrende. Henvender siden sig til danskere skal den være dansk, eller international skal alt være på engelsk. Har heller ikke hørt iPhone blive omtalt som æblefon, lyder meget sjovt dog. |
Som alle andre nævner må jeg sige, at det navn har jeg aldrig hørt udtalt før, noget andet er det ikke blot et design du har downloadet? Så der er vel ikke det store at bedømme? |
......
Har opdateret med nogle af jeres foreslag. Fx kan man i højre side vælge forskellige man vil have oversat til. Snart vil det være mulighed for at vælge ved hver artikel hvilke sprog man vil have oversat til. Sitet har en bot, som dagligt henter 50 nyheder ned, så der altid er de nyeste og mest spændende nyheder om emnet |
Det fungerer meget dårligt. Hvis du vil have at nogen skal tage det seriøst er det ikke godt nok at teksten oversættes af en automatiseret oversætter. Derudover går designet også helt i stykker når man ser oversættelsen :-( |
/Brian |