Jeg synes der i toppen skal være noget af det der er helt vitalt for din
virksomhed. Prøv at leg du ikke kan læse, hvad ville du tro der blev solgt på din hjemmeside?
Få lavet en top der viser dine produkter og får folk til at længes efter en tur til Japan - eller noget af det yperligste der forbindes med Japan - kedeligt er det i hvertfald nu.
Synd du ikke kan ændre så meget på knapper, det er dog heller ikke nødvendigvis negativt at der er meget opmærksom på dem, dog kunne det gøres med de var orange i stedet.
De små ikoner du har er også lidt for grynet - og ser ud til de er lidt for hurtigt lavet. Tænker på f.eks. sådan et:
Du har handelsbetingelser på en meget prominent palds - kan måske ligges et andet sted og i stedet for skrevet i lidt lettere form det folk kigger efter som at du har 2 dages levering og hvad dine fragt priser er på - det irreterer mig også at de skal findes i en boks jeg umiddelbart ikke forstår - og skal være logget ind for at se ...
Hvorfor beder du om køn, fødselsdag, firma, bydel osv. for blot at bestille hos dig - alt den info gider jeg ikke af med
Hvorfor kan jeg vælge om jeg vil betale mellem to fragt satser? Hvorfor er den ikke bare valgt på forhånd. Generalt er den side meget forvirende - specielt de bullets, svært at se hvad det er man egentlig vælger.
Sent man accepterer handelsbetingelser - måske de kan ligges tidligere i forløbet - gør jeg i hvertfald selv - dumt at bede folk om alt den info hvis de ikke gider at handle under dine betingelser, som er stort set umulige at læse i den boks. Gør den lidt større, gør så teksten er venstrestillet.
Kom vist til at gå i gennem hele forløbet, men håber du bare sletter min test-ordre...