jeg vil jo helt sikkert ha den skal være sægemaskinevenlig... er bare ikke lige klar over hvordan man gør det ![]() Jeg prøver at forhøre mig hos supporten, men tak for det. |
Er der noget galt med min webshop?
Uden thumbsne, ville der ikke være noget fristende at klikke på, når man klikker rundt på din side. Der er ingen "anbefalede / relaterede" produkter? Kunne eksempelvis være smart, at man når man kiggede på Snowmansættet fra Authentics også blev introduceret for de andre produkter i serien. (Der er et fællesbillede, af produkterne, men umiddelbart ingen måde at komme til flasken, udover at gå tilbage til "Diverse" og finde den. .. og når vi nu taler om produktsiderne, så synes jeg at de er lettere... well.. grimme. De er rodede og billederne vælter rundt, og der er knapper og tekst og links, kastet ind i mikset, på en tilsyneladende halvrandom måde. I forhold til din generelt enkle side, og dine superfede, enkle produkter synes jeg, at det er meget, meget rodet. Kan det ikke sættes op på en simplere måde? Derudover - man får en fejlside, når man signer op, hos dig - dog fik jeg en mail bagefter, så det lader til at den gik igennem :-) --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Fejlsiden: 1146 - Table ''nobunaga_osc.TABLE_PAGES'' doesn''t exist select p.pages_id, p.sort_order, p.status, s.pages_title, s.pages_html_text from TABLE_PAGES p LEFT JOIN TABLE_PAGES_DESCRIPTION s on p.pages_id = s.pages_id where p.status = 1 and s.language_id = ''4'' and p.page_type = 8 [TEP STOP] --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Men alt i alt en fin side - med cool produkter. Glæder mig til du går i luften :-) |
Hej Lone, tak for det og tak for rosen af produkterne:-) Syntes du måske at jeg skulle fjerne knapperne under produkter - altså anmeldelser og tilføj ønskeliste - og måske holde mig til maks 3 produktbilleder. Med hensyn til fejlsiden skriver jeg det til supporten, da man jo nemt kan tro at noget er galt hvis man får den besked så tak for den opmærksomhed også. |
Dato: 23-04-2007 01:36:09 Forfatter: JD Hej Lone, tak for det og tak for rosen af produkterne:-) Syntes du måske at jeg skulle fjerne knapperne under produkter - altså anmeldelser og tilføj ønskeliste - og måske holde mig til maks 3 produktbilleder. Med hensyn til fejlsiden skriver jeg det til supporten, da man jo nemt kan tro at noget er galt hvis man får den besked så tak for den opmærksomhed også. Jeg ved ikke om anmeldelser/tilføj ønskeliste er gode, brugbare features. Hvis de er, skal du ikke fjerne dem for designets skyld. Men hvis du kigger på denne side: http://japanesedesigns.eu/product_info.php?cPath=36&products_id=92 synes jeg mest, at det er billederne der gør siden rodet. Det øverste sidder i midten og presser teksten - og gør at menuen (kategori) ovenover ikke aligner - og de to billeder nedenunder er venstrecentrerede, og "hopper", fordi de ikke er lige høje. Nedenunder dét, er der en tekst der flugter med kategorien, men som stadig ikke er centreret, men bare svæver rundt, lidt til venstre for midten - og allernederst ligger der 3 funktioner, og roder rundt. Det må kunne gøres mere elegant. EDIT: Det er nok bare min browser, der fucker siden op - tjekkede i en anden browser, og der er der ikke samme problem: Dog et helt nyt. (jeg sidder på mac). Har lavet et par screendumps I firefox centreres produkterne ikke ordentligt - se her I Safari er der noget laksefarvet gejl ved thumbsnailsene - se her |
Jah... det var fanme et godt eksempel... Jeg har ikke brugt så meget tid på billederne i photoshop, men det vil jeg helt klart gøre inden jeg åbner rigtigt. Grunden til at de ser så rodede ud er at man enten kan bestemme bredde eller højde for hvor store billederne skal være. og da nogle billederne på den side er brede og nogle høje bliver det sådan et mix. Jeg har ingen anelse om tilføj ønskeliste og anmeldelser har nogen effekt eller er brugbare features - det kan være der er nogen der ved det - men hvis de fjernes og teksten om hvornår produktet er oprettet fjernes og billederne bliver samme sørrelse hjælper det nok en hel del. Jeg prøver mig frem en af de nærmeste dage og glæder mig til at høre din mening igen. |
|
|
Hej Jesper, jeg må helt sikkert gøre noget ved handelsbetingelserne kan jeg se... sproget skal gøres lettere læseligt og formentligt kan der skæres en hel del af teksterne, men er der nogen regler for hvor begrænset teksten må være? Jeg mener der står jo hvad man må og ikke må i lovgivningen. Med hensyn til Martins E-pusher, så har jeg bestilt i pakketilbudet til Martins foredrag i FDIH, og har fået E-pusher her i fredags, men min printer er i stykker så jeg skal lige ha den printet ud gennem anden printer senere i dag. Og så skal der læses ![]() |
|