Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK-Hostmaster og Login vanskeligheder

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis der var en kategori der hed Café og uhygge havde jeg lagt indlægget der.

Jeg har problemer med DK-Hostmasters hjemmeside.

Jeg har et bruger-ID med login kode og passwd, jeg bruger til alle mine domæner, men hver gang jeg køber nye domæner, får jeg et nyt login og et nyt passwd.

Det er så hvad det er.

Problemet er blot, at det endnu ikke er lykkedes mig at logge på disse nytilsendte bruger-ID og tilhørende passwd.

Lige meget hvad får jeg at vide, at der er: "Forkert bruger-id eller adgangskode".

Nu idag gik jeg ind i en ny browser (Internet Explorer) slettede al historie og alle kodeord, og indtastede så mine nytilsendte kontoplysninger.

Stadig: "Forkert bruger-id eller adgangskode"

DK-Hostmaster siger, at det 100% er mine PC'ere det er galt med (har prøvet på XP, Vista og Windows 7) og de er helt sikre på, at der ikke er noget galt med deres hjemmeside.

Er der nogen der har tips til hvad det er der kan være galt?

Det er ikke noget problem at komme ind på det bruger-ID, som er mit hoved bruger-ID.

Hver gang jeg har købt nye domæner er jeg dog nødt til at kontakte DK-Hostmaster, med en meget lang forklaring, for at få dem til aktivere mine domæner, og smide dem over i mit hoved bruger-ID.

De er efterhånden blevet mere forstående skal dog siges.

Det er dog irriterende, også for DK-hostmaster, og tager mange dage, derfor søger jeg en løsning af denne vej.

Jeg mistænker, at det kan være nogle særlige filer på mine PC'ere der skal slettes, da det er på dem alle sammen, der er problemer.

Så måske en browser ekspert kan sige hvad der er galt.

/Anders

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:20

prøv at sende dem til mig - selvom jeg er sikker på at det er hos dig den er gal.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:22

hvilken browser bruger du normalt til at logge på med (hvor det virker)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:27

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Skrevet kl. 16:28

Hej,

Med mit normale bruger-ID virker alle browsere uden problemer.

Hvis jeg skal være helt ærlig er jeg ikke så meget for at sende bruger-ID og passwd. Det er ikke første gang problemet opstår, så det er helt klart noget da har med mine PC'ere at gøre, eller det at der et eller andet sted er registreret, at jeg har et andet bruger-ID og passwd tilknyttet PC'erne.

/Anders

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:40

Anders Nielsen:

Hej,

Hvis jeg skal være helt ærlig er jeg ikke så meget for at sende bruger-ID og passwd. Det er ikke første gang problemet opstår, så det er helt klart noget da har med mine PC'ere at gøre, eller det at der et eller andet sted er registreret, at jeg har et andet bruger-ID og passwd tilknyttet PC'erne.

/Anders

DK-hostmaster har været nede her i weekenden pga planlagt vedligeholdelse, måske du skulle vente til mandag og se om dit problem er løst.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:43

Anders Nielsen:

Hej,

/Anders

nej det er forståeligt - prøv den proxybrowser jeg linkede til

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Skrevet kl. 16:45

Hej Thomas,

Jo, men problemet har bare været der i et år.

Er der mon nogen særlige browserfiler, som kan slettes, som ellers ikke lader sig slette inde fra de normale indstillinger i f.eks. IE?

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Skrevet kl. 17:03

Øv, det virkede ikke med proxy serveren. Det så ellers rigtigt ud til at starte med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11

Har du prøvet at logge ind fra andre computere enten hos venner, på internet-cafe, biblioteket eller andre steder?

Er det kun med DK-Hostmasters logindata, du har problemer? Hvis du ellers ikke har problemer med Facebook, Hotmail/gmail eller andre forum-logindata, så er det mærkeligt, at det skulle være dine maskiner, den er gal med.

Er iøvrigt enig med dig i, at det er irriterende, at DK-Hostmaster sender forskellige logindata for hvert domæne i stedet for at de kigger på, om det er samme bruger.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)