Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte en kondomshop op!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hey

er 18år og tænker snart at åbene en kondomshop op, jeg ville derfor høre jer om man skal ha kasseaparat for at have en lille webshop? fordi har hørt at skat har været ude ved nogen butikker og tjek det efter, ville ikk gøre nogen fejl derfor! shoppen bliver mest en net butik, dov kan kondomer afhentes efter aftale! derfor

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Michael... Med de mange projekter du overvejer at sætte i gang, så kan du godt allerede droppe den idé. Der sidder nogle RIGTIG heftige spillere (hæhæ) på det marked. Bl.a. kondomaten. Og hvis du ikke kan fokusere, bruge en masse tid (og en masse penge) på markedsføring, så kommer du ingen veje. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44

Jaa.. men så vil jeg KUN fokusere på den med kondomer, fordi vil tage det stille og rolig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50

Selvfølgelig er det muligt at lege med de "store" drenge hvis man har viljen til det... Ingen branche er så cementeret der ikke er plads til nye folk.

Hvis du har ideerne og viljen, så bliver det intet problem at få en kondomshop op og køre med succes! Smile

Mvh

Søren

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:54

Du behøver ingen kasseapparat, hvis du gør det mest praktisk...

Du skal bare modtage betaling via kort eller bankoverførsler, så slipper du for yderligere bøvl. 

Desuden er konkurrence sundt, og Vadskær er sikkert frisk på at fighte om kunderne ;D

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 23:30

Fashion-Seller:
...og Vadskær er sikkert frisk på at fighte om kunderne ;D

Det er jeg ikke i tvivl om at han er ;-) 
- men jeg skulle personligt ikke bide skeer med ham, når vi taler webshops. Han er jo SEO freak ud over alle grænser! ;o) 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Greve:
Han er jo SEO freak ud over alle grænser! ;o) 

Er det ikke mere konvertringsoptimering og markedsføring han har sort bælte i?

At der er en eller flere gode og store aktører, synes jeg ikke skal holde nogen tilbage. Men i dette tilfælde virker det dog som endnu et pludseligt indfald, der ikke bliver gennemført med fuldt fokus. Og så er det egentlig ligegyldigt om der ikke er så stor konkurrence, det vil aldrig blive en succes.

Så hvis trådstarter mener det alvorligt og committer sig til det, er jeg sikker på at der også er plads til ham. Men jeg er dog ikke overbevist om, at det vil være tilfældet :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 00:12

igang:
Er det ikke mere konvertringsoptimering og markedsføring han har sort bælte i?

Han snakker meget SEO på Twitter...Men jo, han er også hardcore udi konverteringsoptimering og markedsføring. Han går ihvertfald meget op i det - og af gode grunde, det er nogle af grundpillerne i at drive en webshop.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

man kan godt betale kontant og de giver dem en regning vis de afhenter

Husk du skal være motiveret om der er lille eller stor konkurrence skal man have det man kalder en iværksættere passion der gør man har 110% fokus dette her skal lykkes og jeg sætter alt min iværksættere energi og fokus at det skal lykkes og man giver alt hvad man har og man er utrættelig for man har dette iværksættere energi der driver en frem ad i denne her verden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 09:04

Enig med jer andre i at man ikke skal give op. Michael kommer på en idé hver anden dag, så jeg synes han skal fokusere på andre idéer, for den her idé kræver at man kæmper ekstra meget. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)