Hej alle sammen, jeg læser på Niels Brock's innovationslinje, og skal komme op med en idé til min fremtidige virksomhed. Jeg er ikke særlig god til at komme med nogle nye banebrydende idéer, men har tænkt mig at starte en virksomhed om, som skal eksportere varer fra udlandet, pakke det ind (min far har maskinen) og få lavet mit eget logo, med et 'sjovt/anerledes' navn, som man vil kunne huske. Bare sælge alle mulige slags nødder, tørrede frugter og snacks, lidt á la "Kim's". Jeg vil ikke have en virkelig anerledes idé, som slet ikke vil tjene godt. Men mit problem er, at det bare ikke er noget "nyt", det er noget der allerede er på markedet, så jeg vil være virkelig taknemmelig, hvis I kunne komme med nogle idéer til, hvordan jeg kunne lave den her 'idé' til min egen, customize it.. Jeg er åben for alle forslag og idéer, så please: "Hold jer ikke tilbage!!!" :D |
Hej Komak,
Jeg tror ikke, at du får nogle Aminoer til at give deres bedste ideer væk. Men jeg kan anbefale dig, at kigge på denne blog som en Amino har skabt: http://a1000ideas.com/
Så kan det være, at du kan blive inspireret. Men skal det være noget fysisk eller må det gerne være online?