Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til ny website og idé!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Mondo Rekruttering Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften folkens,

Jeg og min partner har inden for sidste uge lanceret denne service http://www.denblasparegris.dk/.
Vores koncept går ud på at hjælpe folk med at spare penge i hverdagen.
De fleste mennesker sidder med dyre abonnementer inden for telefoni, tv, internet, fagforening osv.
Vi går ind og laver en personlig vurdering af folks løsningerne og finder dem det bedste og billigste til deres behov.

Proceduren:

  1. Brugeren skriver sit navn og nummer i kontaktboksen.
  2. Vi ringer brugeren op og finder ud af hvad personens behov til de forskellige produkter er og hvad personen giver for det i dag.
  3. Vi skræddersyr den billigste løsning, og sender det på en lækker og overskuelig mail.
  4. Brugeren nyder sine besparede penge.

I den sendte mail(pdf fil), linker vi til pakkerne og hvis brugeren klikker på linket og ønsker at købe pakken får vi en provision af de forskellige firmaer(affiliate marketing). Dog vælger vi frit blandt alle udbyder og vælger udelukkende de bedste og billigste pakker.


Eventuel feedback og idéer tager vi imod med kyshånd !
PS: Stavefejl, grammatik og andet behøver i ikke fokusere på, det har vi sat personer til :)

På forhånd mange tak!

- Mike Jensen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mere  på siden om hvordan i finder de billigste

Skriv gerne eksempler på siden hvem er billigste til hvilken mobil forbrug

Blog gerne på siden om nyheder , der sker i mobil branchen derved viser i følger med i branchen det øger jeres troværdighed i gør det bedste da man kan se en masse unik viden på siden om mobil abonnent 

Mere om hver er i jo mere jo bedre , bare det har en relevans til jeres produkt i tilbyder 

kontakt siden god ide der med en kontakt formular derved lettere at kontakte jer

Udnyt google viser op til 67 tegn og lav alle titlerne unikke 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Mondo Rekruttering Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, super god feedback !

Bestemt råd vi vil tage til overvejelse.

Fortsat god aften.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Mondo Rekruttering Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Feedback på vores facebook gruppe ville også være en stor hjælp.

Gruppen hedder Den Blå Sparegris

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike

Super ide.. Hvordan tjener du/i på det? Det vel ikke non-profit.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
AngryBird:

Hej Mike


Super ide.. Hvordan tjener du/i på det? Det vel ikke non-profit.



I beskrivelsen står der affiliate - så nok derfra :0)

Jeg kunne godt tænke mig mere Info om, hvilken erfaring/forudsætninger i har for at kunne guide mig?
Fx hvordan finder i det optimale mobil abonnent?

Hvis i finder et tilbud til mig og skriver jeg kan spare xx kr og det ikke holder i virkeligheden, kan jeg så klage til jer?

Hvordan vil i fremstå uvildige når i modtager penge fra de firmaer i foreslår?

Mvh
Fra København
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Mondo Rekruttering Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har længe arbejdet inden for salg af af de forskellige produkter(mobil, tv, internet, mobilt bredbånd) og kender alle firmaerne til punkt og prikke.
Fagforeninger og forsikringer har vi folk ansat(freelancere indtil videre), som også har solgt disse slags produkter i lang tid, til at tage hånd om.

Brugeren har selvfølgelig altid muligheden for klage hvis det vi skriver ikke passer, dog sælger vi ikke produkterne men rådgiver blot. Brugeren har altid muligheden for at læse om produktet og hvad det indeholder igennem linket vi sender.

Igen rådgiver vi frit blandt alle udbydere. Findes der ingen kampagne på det billigste produkt, vil vi stadig linke til dét.
Det er vores løfte til brugerne.
Hvordan vi så tjener penge, er vores problem og på ingen måde noget brugerne skal bekymre sig om.
Så må vi finde nogle andre affiliate bureauer der har kampagner på den pakke.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Mondo Rekruttering Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AngryBird,
Tjenesten finansieres igennem den provision de respektive selskaber giver, når vi har "skaffet" et lead til dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Den blå sparegris er skøn, behold den bare, men de gule mønter er kiksede! UD med dem! De ser amatøragtige ud eller skaf nogle andre mønter. Jeg vil anbefale at ændre bjælken, fordi den også ser amatøragtig ud. Lav noget andet, så ordene Den Blå Sparegris kan gøres blå.

Græsset nederst på siden er helt fint, men brug pladsen til oplysninger om dig/jer, dvs. de oplysninger, der allerede står på kontaktsiden om navn, adresse, CVR m.m.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror det ville være en ide at man kunne vælge de områder hvor i kan hjælpe.

samt nogle historier hvad i har sparet kunderne for.

man har set noget liggende men det har været på hård hvidevarer hvor de tog en del af besparelsen.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)