Hvis man stjæle andres ideer, så er Amino et rigtigt dårligt sted at gøre det. Istedet skulle man tage til Silicon Valley, der er folk helt ekstremt åbne omkring deres ideer. Faktisk er der mange der betaler penge for at lærer kun at bruge et minut på at forklare andre præcist hvad deres ide går ud på. De pitcher alle, både investorer, cafe gæster, andre iværksætter etc. og lige så snart man spørger ind til deres ideer, forklarer de ivrigt alle detaljer. Faktisk bliver de direkte glade for at man vil høre på dem. Udover at ideerne er let tilgængelige i SV, så er ideer sandsynligvis på et højere niveau end her på Amino, jeg var ihvertfald meget imponeret over hvor knivskarpe de andre iværksættere var. Personligt, søger vi jo selv kapital til CloudSprout, og jeg tøver ikke med at fremsende vores materiale til dem der gider at læse det. Jeg hørte et relevant citat forleden dag: "Good ideas are a dime a dousin, only I would not pay a 10 cents for 12 of your ideas. Instead I would charge a 1000 $ per hour to listen to them" - Mike Lee |
Jamen, du skal da ikke udtømmes for viden, men straks sende en faktura for dit bidrag.
Danskere er nogle sjove mennesker, da de er vokset op med, at alt er gratis (betalt af staten).
Jeg er ret sikker på, at Irma ikke udleverer gratis mælk, fordi en person har en potentiel god ide til Irma omkring mælk.
Den slags freebees skal blot lukkes ned, men der er mange af dem på Amino.
Hilsen, Robert