Artiklen er skrevet for snart et år siden, så jeg vil pointere, at det blot beskriver vores generelle erfaring og holdning. Håber, at det kan hjælpe dig til at få en bedre forståelse for din situation.
Jeg bruger ALDRIG 3c-ads igen behøver jeg sige mere. De har gjort så jeg ikke har brugt en krone på adwords siden jeg følte det var et altopslugende hul som jeg ikke turde lukke da de jo advarede mig mod at jeg ville miste mine besøg.
Min redning blev en ny hjemmeside og nogle mennesker der viste hvad de snakkede om.
Ja, føler med dig - den aggressive stil fra 3C-Ads kan jo gøre en helt bange.. Jeg har læst op om adwords nu (tak til flere her) og kan jo nu s hvor galt det var - blandt andet bad 3C-Ads mig selv foreslå søgeord, og nu kan jeg se hvor uproffesionelt det var. Deres begrundelse for at det var så dyre klik var blandt andet at de brugte proffesionelle oversættere. Ha!! et af søgeordene var ponys men pony i flertal hedder ponies det er nu almindeligt gymnasie engelsk niveau at vide det.
Om ikke før så når jeg har været i retten så skal jeg nok finde et seriøst firma at lave en kampagne med. Men hører meget gerne fra folk der har lignende oplevelser med 3C-Ads..