Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS custom webshop fra Skandia web???

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 60
Fra  Orango ApS Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville helt klart vælge en Prestashop eller Magento open source shop, hvis du ønsker 100% at eje din egen webshop. Du er velkommen til at kontakte mig for priser og løsninger :)

Fra Glostrup
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne, godt træk, jeg har været i kløerne på det hustlerfirma, og det kan kraftig frarådes at lave nogen form for samarbejde med dem. For det første er de ikke proffesionelle som de fortæller og for det andet, når du først er havnet i deres net, er det næsten umuligt at komme ud af det igen. Jeg har skrevet i en anden tråd omkring Skandiaweb, af uklare årsager er denne tråd pludselig ikke tilgængeligt for mig mere, men her beskrev jeg hvordan jeg blev behandlet, og det er ikke til at spøge med. Så godt du ikke valgte dem, og held og lykke i fremtiden.

Hilsen Sandra

Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen erfaringer med nogle af de omtalte firmaer. Så kan ikke sige godt eller dårligt om dem. Men at sige det er dyrt vil jeg ikke sige, hvis de holder hvad de lover.

Har jeg en virksomhed og kan nøjes med at betale 350-450 kr. om måneden for en hjemmeside, hvor de vel og mærke updatere og ligger indhold ind for mig, når jeg vil have det, er det ikke dyrt synes jeg. På den måde vil jeg kunne koncentrere mig om min kerne forretning og vide præcis hvad jeg skal betale. MEN kan godt se problemet hvis de ikke er der når den skal updateres.

Personlig ville det være billigt for mig og jeg ville nødig selv updatere ret meget for 350 kr om måneden. Det ville give en meget lille time lønBig Smile

Fra Glostrup
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal alting jo ikke gøres op i penge, men skandiaweb er ikke pengene værd, de kan ikke lave proffesionelle hjemmesider, de svarer ikke på emails eller telefon, og hvis du skal have lavet ændringer på din hjemmeside, evt. pris stigner på dine varer, ja så sker det når det passer dem, indenfor 5-10 hverdage, og det kan ingen være tjent med, en opdatering eller tilføjelse eller anden form for ændring skal ske indenfor for få timer, det er jo ens  forretning man har lagt i deres hænder. Dette ansvar tager de ikke alvorligt, men man får jo også hvad man betaler for, og egentligt synes jeg det er ret dyrt. Jeg vil hellere betale lidt mere og så blive behandlet ordentligt, men det er jo op til en selv om man vil snydes, den kloge narrer den mindre kloge, det er Skandiawebs motto.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)