Lyder som noget af en omgang! Godt du fik taget den Taxa :) |
Welcome back pal og pas nu godt på dig selv fremover :)
Troede du var blevet træt af Amino siden man ikke havde set dig så meget herinde, men det var så pga
sygdom
Lyder som noget af en omgang! Godt du fik taget den Taxa :) |
Welcome back pal og pas nu godt på dig selv fremover :) sygdom |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Din historie har kun givet mig et kick til at fortsætte med det jeg arbejder på. Det er meget rørende og bevægende. Det giver stof til eftertanke og meget andet. Syntes det flot at skrive et indlæg om det. Mvh. Kristian Lim Andersen |
Velkommen tilbage til livet Michael. Du har helt sikkert været savnet. God vind fremover :) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Du får de varmeste tanker herfra, og god bedring... Din historie er vel også et bevis på, at man skal leve i nuet, for vi ved aldrig, hvornår det er slut... |
Tak for din historie. Det nogle rigtig gode og vigtige pointer du nævner - og nr. 1 er bestemt noget jeg også selv vil få gjort noget ved i den nærmeste fremtid. Ønsker dig held og lykke med det hele. |
Godt at se dig tilbage. Trist at høre om dit helbred. Der har ikke været nogen herinde, der har kunnet tage din plads og udføre psykopatisk markedsføring til 5000,- i timen :-) |
Sparetips på Sparefeber.dk
Hej René - dejligt at læse om din succes historie, det gør mig helt glad indvendigt, glæder mig også selv til at blive transplanteret. Man kan faktisk godt få nyrer fra afdøde mennesker nutildags - men i mit tilfælde bliver det nok ikke nødvendigt at vente i så lang tid - for min storesøster har besluttet sig at give mig hendes ene nyre, vi venter bare på at komme til diverse undersøgelser for at se om vi matcher. Ja, det med at være indlagt på hospitalet i længere tid er drøn hammerende kedeligt - jeg må indrømme at jeg nød de første fem dage med fuld opvartning fra søde og smilende sygeplejsker - meeeen det blev lidt for meget af det gode til sidst. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Det var ikke meningen at gøre folk kede af det - men kan da trøste folk med at jeg egentlig har det helt fint, det gør ikke ondt på mig, hverken fysisk eller psykisk. Det væreste er at jeg lider af en usædvanlig stor træng til at sove hele tiden - sover sgu nok 12-15 timer i døgnet. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Nej, det ved jeg godt. Jeg bliver ked af det, når nogen som jeg godt kan lide, får sådanne nogle udfordringer. Men du skal ikke tænke på mig :) Jeg håber du får det godt, jeg har det selv rigtig godt for tiden. |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.