Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense-venlige sider købes :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

..overskriften afslører ikke, hvad jeg har tænkt mig at gøre med siderne. q:o
Jeg er i gang med at opbygge mig et netværk af sider med Google Adsense, og det netværk udvider jeg gerne både med egne og andres sider. 

Har du en side, både med eller uden Adsense, der ikke er voldsomt meget fut i, som du ikke gider at arbejde på, som giver dig mareridt eller andet sjov, så send mig lige en pm med lidt statistik, lidt info, eventuel indtjening og url. Så kan vi kigge på det, og jeg kommer gerne med et bud. 

Det kan både være en dansk og en engelsk side, om end danske sider er foretrukket. 

Fin mulighed, hvis du hellere vil have lidt penge i hånden nu, end at tage tiden til at udvikle videre på en allerede eksisterende side. Skype-Smile

Thank you!

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 19:56

Spændende Halfdan! Er du gået tilbage til det danske marked, eller lancerer du stadig flere sider på det engelske marked?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:01

Jeg vil ikke sige, at jeg er "gået tilbage" som sådan endnu. Jeg laver dog ikke engelske sider i samme omfang som tidligere. De 41, som er oppe, står og bliver linkbuildet lige nu, mens jeg forsøger at give e-Debt.org en ekstra skalle modsat de andre.

Ønsket om lige at udvide med et par danske sider skal blot ses som en del af den overordnede plan - den overordnede plan, der både indeholder danske, engelske og en enkelt fransk side på to-do-listen!

Så vidt jeg kan se har vi jo en konkurrence på det punkt her! ;o)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:36

Haha. Vi har ikke en konkurrence på antallet, men på kvaliteten. Men det er imponerede at du har kunnet stable så mange hjemmesider op på så kort tid! 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:05

Det der med kvalitet fremfor kvantitet er noget underligt noget. Jeg tror, at 200 sider er vejen frem i stedet for. Eller 300. We'll see! Wink

Har I (simple, statiske Wordpress-)sider, I gerne vil af med, så send mig en pm.:o)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)