Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg videre og får solgt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har gang i et lille projekt, med en solbriller holder. Jeg har fået lavvet prototyper og fundet en til at producere dem samt sat en pris på 20-30 kr inkl moms

Men hvordan får jeg solgt flest af dem? Jeg har kun ét produkt så en hjemmeside, vil sikkert ikke være nok. Jeg går ud fra, der virkelig skal en hel masse marketing til, men jeg har brug for lidt hjælp til dette. Jeg ønsker det skal være et brand, så derfor ser jeg helst ikke at de bliver solgt i små kedelige butikker, eller boghandlere som nips. Kan jeg lave en hjemmeside, sælge og tjene på det, selvom jeg kun har ét produkt?

Det ville være dejligt hvis nogen kunne komme med nogle gode råd, for hvis det skal lykkes, er jeg ret overbevist om at det er vigtigt med en virkelig effektiv og sharp marketing og reklame strategi. Håber nogen kan hjælpe mig. 

Alt er velkomment :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 19:58

Hvad med at kontakte optiker-forretningerne? Du kan jo starte med at gå efter de små selvstændige forretninger. En hjemmeside kan sagtens være god idé til at præsentere dit produkt. 

Fra Fanø
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Autobuy.dk og bedrebiloekonomi.dk Skrevet kl. 20:35

Når batterier.dk kan sælge én produktkategori, så kan du vel også. Solbriller.dk er sikkert solgt, men så brug fantasien. Og gå på facebook. Og få lavet noget PR. Det behøver ikke være så dyrt.

Din pris er alt for lav i øvrigt, det tager masser af tid at sende varer og tage imod returvarer. Have been there... Skab dit eget smarte varemærke og tag noget mere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)