Kære Aminoer. Jeg er ny her på debatten, men har kigget mig lidt omkring. Det ser ud til, det er her man får svar på alverdens iværksætter spørgsmål. Mit spørgsmål til jer, er: Jeg har længe gået og haft en idé, som jeg desværre ikke kan røbe nu (kommer så snart det er oppe og køre) men mangler lidt hjælp, eller meget. Min iværksætter idé har brug for en racerbane til bilræs kørsel. Jeg har søgt i timevis, men har forgæves fundet noget. Det jeg egentlig leder efter er, en racerbane som jeg måske kunne leje og starte mit firma op. Kender DU en bane der er til leje, eller har du måske en anden løsning? Håber I kan hjælpe! Mvh. Davallen |
Søger racerbane til bilræs kørsel
Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør
Nu ved jeg ikke lige hvad din ide går ud på.. Men du kunne måske lave din egen bane ude på larstyndskidsmark? :) Ellers må du nok ty til sverige.. Jeg ved at der ligger en kanon god bane 30-50 km fra den nye bro hvor private også kan leje den :) Måske kunne det være noget? Ellers skulle du tage kontakt til diverse store rally klubber, dtc osv. og så spørge dem hvor der er baner i DK? :) Håber det kunne hjælpe lidt.. - Benjamin Bjerring |
Nu er jeg opvokset på "landet" - i mindre by samfund - og når der var lagt i kakkelen til "folkerace", så finder man bare en mark og så er man igang og kan køre race eller stockcar... men nu formoder jeg din idé kræver en egentlig bane - men hvis det ikke nødvendigvis behøver være en asfalteret bane, så findes der jo en del baner i Danmark hvor der køres "folkerace" - det kan jo være de er villige til at udleje til diverse formål. |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Jeg tror desværre at det bliver svært for dig at leje en bane i Danmark, men det er selvfølgelig også et spørgsmål om penge. Ring djursland, Padborgpark og Sturup i Sverige vil nok være mine bedste byd, men de er absolut ikke billige. |
|
Kære Aminoer. Tak for jeres hjælp. Jeg vil prøve at undersøge mulighederne i har angivet mig. Håber jeg kan finde noget. Til Smith: Er der mulighed for at køre "on-road" hvis man kan kalde det dét? Men mange tak for hjælpen. I må endelig komme med flere idéer hvis det er. |
Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør
Hejsa. Da jeg i 80erne kørte autocrash "stockcar" kørte vi på Skovbybanen i det sydlige Jylland og Fangelbanen på Fyn. Jeg ved dog ikke om de stadig eksistere, det er jordbaner, Jyllandsringen opnåede vi kun at køre på en gang så var de ikke intereseret i vi ødelagde mere på deres banr. |
Ville være rart at vide om det er en bane til noget 402m race eller en "cirkel-bane" i en eller anden af-art. I Tune ved Roskilde ligger et køreteknisk anlæg + en stor gokartbane (en del af den tidligere Roskilde-ring). På køreteknisk anlæg har der tidligere været lavet flere arrangementer - ved dog ikke hvad de kræver. |