Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmpe vareparti - usælgeligt

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du billeder af det eller kan man se det ? hvor er det opbevaret By ? Har du prisforventninger til partiet ?

MVH Torben

Fra Korsør
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:30
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:50

hvis du har tænkt dig at afholde outlet/garagesalg i kbh har jeg her et hint til et muligt sted.

på nørrebro ved siden af biografen empirebio ligger nogle store lokaler der har stået tomt længe. for et par weekender siden holdt et tøjfirma outlet. jeg kan ikke huske hvilket men det var et af de store trendy mærkevarer for både mk. der var heftig aktivitet af besøgende i 3 dage.

antal besøgene hænger selvfølgelig sammen med hvor du får annonceret og formidlet outlettet - men via facebook vil være en farbar vej tror jeg.

hvis du er interesseret prøv at kontakte biografen de kan nok gi dig en kontakt. og måske er stedet billigt fordi det for det meste står tomt. det ligger ihvertfald centralt og med en masse livsstils-flashy-hungrende kunder i nærheden.

jeg kan selvfølgelig ikke garantere noget da jeg ikke selv har erfaring med garagesalg. men i kbh er der mange opslag med outlet og jeg har indtryk af at mange mennesker besøger disse outlets. for det meste tøj - sjældent sko og solbriller.

så det er da værd at prøve hvis omkostninger matcher potentiel indtjening og overskud.

Fra Skælskør
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 37
Fra  Restlager24.dk Skrevet kl. 19:10

Hej

Er du kommet af med dit parti ? ellers kan jeg måske hjælpe dig !

Klaus Hansen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)