Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema om online brugeranmeldelser (speciale)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Håber det er i orden, at jeg låner debatten i  studieøjemed Smile

Jeg læser på Handelshøjskolen i Århus og er i gang med mit speciale, der handler om online brugeranmeldelser og deres indflydelse på forbrugeradfærd og magtforholdet mellem forbrugere og virksomheder.

Jeg har i den forbindelse udarbejdet et spørgeskema, og jeg vil være meget taknemmelig, hvis nogle af jer Aminoer kan finde tid til at svare på det. Spørgeskemaet er tilgængeligt via følgende link: Redirect to secure connection

Jeg skal måske lige præcisere, at I inddrages som almindelige forbrugere (og ikke som iværksættere). Man kan måske undre sig over, at jeg så har valgt et iværksætterforum som medie. Årsagen er, at jeg har fulgt nogle af de debatter der har været herinde bl.a. i forbindelse med Trustpilot, så jeg ved, at der er nogle mennesker herinde med spændende holdninger til fænomenet online anmeldelser.

På forhånd mange tak! Smile

Mvh Mia

Ps. Hvis det skulle undre nogen, så er spørgeskemaet også tilgængeligt på fransk, fordi jeg læser International Markedskommunikation og PR på fransk, og derfor går undersøgelsen også på det franske marked.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:11

Spændende emne - det er hermed besvaret :=)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:18

Tak for det! :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)