Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Noget på CV'et

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Håber I alle har det godt med alle jeres projekter rundt omkring i Danmark og evt. udlandet.

Jeg skriver fordi jeg gerne vil finde et "lille" arbejde hvor jeg hver uge kunne skrive og besvare spørgsmål, eller noget helt tredje. Men det jeg gerne ville spørge jer iværksætter om er i virkeligheden om der er nogen af jer, som står og mangler en ung entusiastisk og venlig ung fyr på 16 år, som kunne bruges til et eller andet i din/jeres virksomhed.
Jeg er meget interesseret i Børsnoteringer, tjekker dagligt børsen, læser også meget avis, og kan godt lide at samarbejde for at udrette noget stort.

Jeg har dog den ene betingelse at jeg meget gerne vil kunne arbejde over computeren, da jeg går i Gymnasiet og har en del at se til, og det vil også gøre det lettere hvis i ikke bor i nærheden.

Lønnen er endelig lige meget, der behøver ikke være nogen, eller måske bare en frynsegod en gang imellem, da jeg mest af alt søger noget at skrive på ens CV og få noget erfaring fra det virkelig liv.

På forhånd tak, og hvis I er interesseret må I meget gerne skrive til mig eller tilføje en kommentar.

"Erfaring overgår videnskab"

Simon Frank Nielsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror der er rigtig mange virksomheder, som gerne vil have lidt gratis arbejde :=). Du er velkommen til at sende en PM til mig, hvis du er interesseret i lidt teksforfatning :=). 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 10:55

Du for lige en Pm! 

Mvh Lasse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)