Kan huske man engang kunne taste et eller ind i retning af "dumb ass" eller sådan noget i Google - og George Bush tronede frem. Det er længe siden og jeg er gammel, så jeg husker det ikke præcist :-)
Nu skulle man så lige være totalt hardcore SEO folk og gå efter førstepladsen på de der long-tail søgninger. Udfaldet må jo næsten være givet på forhånd :-)
Kan huske man engang kunne taste et eller ind i retning af "dumb ass" eller sådan noget i Google - og George Bush tronede frem. Det er længe siden og jeg er gammel, så jeg husker det ikke præcist :-)
Nu skulle man så lige være totalt hardcore SEO folk og gå efter førstepladsen på de der long-tail søgninger. Udfaldet må jo næsten være givet på forhånd :-)
is a dumbass dukker nummer 1 er Obama nu jeg synes det er mystiske de søgeord optimere mod de ord
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Kan huske man engang kunne taste et eller ind i retning af "dumb ass" eller sådan noget i Google - og George Bush tronede frem.
Tænker du på Google-bomb'en "miserable failure"? - det er ikke så mange år siden, at den var aktiv og sikrede George Bush en sikker Nr. 1 placering :o)