Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du medarbejdere ansat, eller planer om det? Se her!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg søger et ubestemt antal mindre virksomheder / individer som har medarbejdere ansat, og som selv står for lønudbetalinger, indberetning til SKAT og eventuelt bogføring af bilag mv.

Jeg arbejder i øjeblikket på et system til administrering og udbetaling af løn og leder i den anledning efter virksomheder som vil være med til at teste og komme med feedback på systemet.

Hvad får du ud af det?
Du kommer naturligvis til at bruge lidt tid på det og du vil derfor som tak for hjælpen, få gratis adgang til systemet når dette bliver udgivet.

Hvis du er frisk (ud fra ovenstående begrænsede information), så send en PM med kontaktoplysninger og antal medarbejdere, så vender jeg tilbage!

Til andre nysgerrige sjæle som vil give en hånd…
Sidder du inde med ideer til funktionalitet du gerne så i et lønsystem, så hold dig ikke tilbage med at skrive dem her i tråden, jeg tager imod gode råd og ideer fra alt og alle!

På forhånd tak!

Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:29

Jeg bumper den lige.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:18

jeg har 4-5 kunder jeg laver lønsedler til i et regneark månedligt, fordi deres lønadminsitration er for simpel til jeg føler det kan svare sig at oprette en danløn på dem.

du er velkommen til at fortælle mig hvad du er ude på - hvis du kan et eller andet der får mig til ikke længere at gru for sidst på måneden hvor jeg skal lave løn, - så ville det da være værdsat.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46620
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:40

Opret Danløn Jørgen - det er let og helt gratis at oprette - du får fin bogføringsoversigt og betaler 15 kr + moms per aktive medarbejder om måneden - Jeg gjorde som du men er lykkeligt fri nu

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 00:35

Opret Danløn Jørgen - det er let og helt gratis at oprette - du får fin bogføringsoversigt og betaler 15 kr + moms per aktive medarbejder om måneden - Jeg gjorde som du men er lykkeligt fri nu

vh

Jeg har skam danløn på mange kunder - og bruger det til min egen lønudbetaling også... men der er visse kunder jeg bare ikke gider gøre det på...

Jeg skal jo bare huske en masse koder... når danløn nu engang får revisorlogin kan vi måske snakke :-)

Det tager trods alt kun 5min at kopiere den tidl. måneds lønseddel (regneark) og taste det ind via e-indkomst.

Det der piner mig mest ved tastselv systemet er de sygeligt mange vinduer der skal åbnes.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46620
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:58

Ja det var de sygeligt mange vinduer i e indkomst som også var min største hindring + besværet med at kontrollere kommende betalinger af løn/skat inkl. feriepenge og ATP. Også skats letløn tager jo en halv eftermiddag at åbne vinduer i - ja alene inlog til skat ervherv tager alt for lang tid og for mange vinduer så jeg forstår dig - ville også helst bare køre det selv :)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)