Godt at se du kører på igen. Sådan skal det gøres!
Tak, mange tak... Sikke en "velkommen tilbage" hilsen. Tak for det! ...jamen jeg fik jo tilbudt drømmejobbet pr. 1/7, så jeg har været lidt fortravlet med at komme ordentligt ind i tingene osv... og derudover har min kammerat Thomas, der plejer at filme mine videoer, startet selvstændig virksomhed - efter han stoppede som fuldtids kameramand hos Danmarks Radio. Så det har været lidt svært at finde plads i kalenderen, hvor vi begge havde tid til at skyde film. Men sidste fredag, på vej hjem fra arbejde, tog jeg en impulsiv beslutning, købte mit eget digitale videokamera - og hér var så første resultat.... og der er skam mere, hvor det kommer fra - jeg har mange "video manuskript idéer" i tankerne :)
Jeg har nu set videoen for anden gang og reagerer også på den der, selvom jeg ved hvad der skete første gang.
Ja, præcist! Er det ikke skørt?! 
Min pointe er at mange SEO folk muligvis *ikke* får succes i butikken ved at sælge "SEO" - men "flere kunder i butikken til kunden". Du kan kun sælge "SEO" til en der ved hvad "SEO" er. Der er mange der ikke ved det - og mange der tror de ved det, men når de når til bunds i Google og står og mangler kunderne er jeg sikker på det begynder at dæmre for dem at SEO er sagen.
Heh... Hér har vi faktisk fat i ét af de emner, jeg netop forventer at skyde en video om: Et produkts egenskaber er først reelt en værdi, når kunden opfatter det som en værdi. Mere om det i en snart kommende video ;)
Kanon!
Tak Gita, mange tak!