hej alle Jeg har nogle spørgsmål omkring det at købe et tema på themeforest.net. Jeg har kigget lidt på de forskellige temaer, og synes der er nogle virkelig interessante nogle, som virker rigtig professionelle. Er rimelig ny på området, så håber på lidt hjælp, da jeg i den nærmeste fremtid godt kunne tænke mig at starte en virksomhed op, baseret på e-handel. - hvis man køber et tema på themeforest, kan man lave en webshop til siden, eller er det så bedre at få lavet en hjemmeside helt fra bunden? - kan man bruge sit eget domæne til deres temaer? - kan man selv gå ind og ændre, slette, redigere osv så det matcher ens eget behov til en hjemmeside, som skal være baseret på at sælge produkter? Jeg håber der er et par stykker, som kunne have lyst til at give nogle gode råd og tips, til når man f.eks. gerne vil bruge themeforest som design. |
- hvis man køber et tema på themeforest, kan man lave en webshop til siden, eller er det så bedre at få lavet en hjemmeside helt fra bunden?
Det tema du køber skal bruges på en af de platforme som det tema er lavet til.. f.eks. Wordpress
- kan man bruge sit eget domæne til deres temaer?
Ja det kan du sagtens :)
- kan man selv gå ind og ændre, slette, redigere osv så det matcher ens eget behov til en hjemmeside, som skal være baseret på at sælge produkter?
Tjek lige beskrivelsen igennem for at se hvad der "følger med" og hvad du selv kan ændre som bruger. Pris og kvalitet hænger sammen! Du kan skrive til ham der har lavet temaet hvis du er i tvivl :)
Håber dette besvarede det du søgte.. :)