Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

spørgsmål til brug af themeforest

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

Jeg har nogle spørgsmål omkring det at købe et tema på themeforest.net.

Jeg har kigget lidt på de forskellige temaer, og synes der er nogle virkelig interessante nogle, som virker rigtig professionelle. Er rimelig ny på området, så håber på lidt hjælp, da jeg i den nærmeste fremtid godt kunne tænke mig at starte en virksomhed op, baseret på e-handel.

- hvis man køber et tema på themeforest, kan man lave en webshop til siden, eller er det så bedre at få lavet en hjemmeside helt fra bunden?

- kan man bruge sit eget domæne til deres temaer?

- kan man selv gå ind og ændre, slette, redigere osv så det matcher ens eget behov til en hjemmeside, som skal være baseret på at sælge produkter? 

Jeg håber der er et par stykker, som kunne have lyst til at give nogle gode råd og tips, til når man f.eks. gerne vil bruge themeforest som design.

eller hvis der er andet, som er vigtigt at vide omkring brugen af disse temaer, så må i også gerne skrive :)

Mvh.

Oliver

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 18:08

- hvis man køber et tema på themeforest, kan man lave en webshop til siden, eller er det så bedre at få lavet en hjemmeside helt fra bunden?

Det tema du køber skal bruges på en af de platforme som det tema er lavet til.. f.eks. Wordpress

- kan man bruge sit eget domæne til deres temaer?

Ja det kan du sagtens :)

- kan man selv gå ind og ændre, slette, redigere osv så det matcher ens eget behov til en hjemmeside, som skal være baseret på at sælge produkter? 

Tjek lige beskrivelsen igennem for at se hvad der "følger med" og hvad du selv kan ændre som bruger. Pris og kvalitet hænger sammen! Du kan skrive til ham der har lavet temaet hvis du er i tvivl :)

Håber dette besvarede det du søgte.. :)

Tilmeldt 24. Oct 11
Skrevet kl. 18:16

tak for det hurtige svar :) 

Benjamin / Unik-data:
Det tema du køber skal bruges på en af de platforme som det tema er lavet til.. f.eks. Wordpress

er ikke helt sikker på at jeg forstår det du skriver.

hvis jeg køber et tema fra wordpress, kan man så bygge hjemmesiden og temaet op, sådan at ens hjemmeside er en webshop? eller er disse temaer du køber udelukkende til brug af blogs, service, information osv.? 

eller sagt på en anden måde; kan man have en webshop på disse temaer?

- Oliver :) 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 18:31

Oliver Pedersen:

eller sagt på en anden måde; kan man have en webshop på disse temaer?

Det kan du godt :) men temaet skal være til en webshop :)

I toppen af Themeforest er der en menu der hedder "eCommerce" derunder kan du vælge hvilke hjemmesider der er lavet temaer til.

Måske mig der ikke helt forstod dit spørgsmål men jeg håber at det her svar er bedre ;)
Ellers spørger du bare igen :P 

Tilmeldt 24. Oct 11
Skrevet kl. 18:55

arg okay :) tak for svaret, blev lidt klogere dér.

men er det så kun på disse "eCommerce" temaer, hvor man kan sælge via hjemmesiden?
eller er det bare nogle designs/temaer som gør det nemmere.  

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 19:09

Vi tager den lige helt fra starten :)

For at du kan have en webshop kræver det at du bruger et system der hedder f.eks.: Magento, OpenCart, Shopify eller osCommerce.
Disse systemer er nogen du installere på en server med et domæne der f.eks. hedder www.minbutik.dk
Når du har installeret systemet har det et enkelt design.

Inde på ThemeForest kan du så købe et nyt design, og det er disse designs der hedder temaer :) Du skal så købe et tema og når du har gjort det lægger du det på dit system hvorefter den får det nye design :)

Håber det her gav dig lidt mening.. ellers må du lige skrive en mail til mig og så kan vi lige snakke om det derfra :) 

Tilmeldt 24. Oct 11
Skrevet kl. 19:12

okay tak for hjælpen

jeg skriver en mail hvis jeg kommer på et nyt spørgsmål :)  

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)