Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks billigste iPhone 4S...

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Nip:

hej Nicolaj.

lidt off topic. men hvordan kan du får lov at linke til iphone 4s? adservice var ude med en mail og tradedoubler det samme. Der stod i mailen at det måtte man bestemt ikke.;)

jeg har selv en side med iphone 4s pris og ville jo veldig gerne linke til teleselskaberne nu..;)

Nicolaj & MobilTjek har muligvis en anden aftale med TradeDoubler og AdService. Han er en stor fisk og med det følger altid et større akvarium, så at sige. 

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jo men i mailen stod der at det var apple selv der havde lavet denne regl.

og tvivler på han så har fået lov.;) men kunne da være sjovt at høre hvad Nicolaj siger.;)

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nip:

jo men i mailen stod der at det var apple selv der havde lavet denne regl.

og tvivler på han så har fået lov.;) men kunne da være sjovt at høre hvad Nicolaj siger.;)

Man kan jo skrive mange ting i en mail, det gør det ikke nødvendigvis rigtigt.

Jeg tvivler til gengæld ikke på at han har fået lov. Som BZR skriver, leverer mobiltjek gode salg til teleselskaberne, og oven i købet uden at spamme hele internettet, hvilket der i øvrigt er nogen der kunne lære noget af Wink

Men når man leverer gode salgstal, som teleselskaberne i den grad har brug for, så får man automatisk nogle andre goder, end dem der ikke gør. Og når man samtidig gør det på en troværdig og seriøs måde, der ikke sætter sine samarbejdspartnere i miskredit fordi man er så ivrig efter trafik til sit site, så er det lettere for partnerne at acceptere at der kan dispenseres hist og her.

Jeg er sikker på at Nicolaj ved hvad han laver :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

min side med iphone 4s priser levere da ligeå gode salg til teleselskaberne som nikolaj gør med hans side.  et salg er et salg og hvor det så kommer fra er vel ligemeget så længe de tjener deres penge.

og da det er en regel apple har sat tvivler jeg på nogen kan afvige derfra.

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har overbevist mig, om at du har fuldstændig ret.

Så svaret må være at han lader dem stå, og accepterer at han ikke får afregnet for nogen salg overhovedet, og i værste tilfælde bliver smidt ud af netværket Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

ja ens indtjening bliver nok desværre fjernet.

men en anden ting. har du ikke et affiliate program til din shop?
jeg kunne da godt finde på noget spændende med noget affiliate for din side..;)

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nip:
ja ens indtjening bliver nok desværre fjernet.

Det skriver de i hvert fald. Men jeg køber ikke at det er Apple står bag dette.

Fra mailen:

"VÆR derfor OBS på, at alle sites, der har iPhone 4S budskaber, IKKE må linke til nogen teleselskaber - før der gives NY melding."


Apple har meget at skulle have sagt, men jeg tror ikke på at de har mulighed for at gennemtrumfe ovenstående. Jeg er forholdsvis sikker på at det er teleselskabernes eget valg. Jeg vil dog ikke udelukke at de har fået nogle meget stramme regler for hvordan den nye iPhone må markedsføres, men jeg tror at der enten overfortolkes, eller at man ikke er ærlige om grunden.

Vi arbejder på en affiliate løsning til vores shop, som forhåbentlig er klar indenfor ca. 14 dage :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe nej jeg tvivler nu også på det er apple der står bag. det lugter lidt af teleselskaberne vil tjene penge her i starten.-;)

men jeg sender dig lige en pm.

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Så svaret må være at han lader dem stå, og accepterer at han ikke får afregnet for nogen salg overhovedet, og i værste tilfælde bliver smidt ud af netværket Big Smile

Har selv fjernet mine affiliate linksiPhone Zone, der har noget at gøre med den nye iPhone 4S. Tror I at man kan blive smidt ud af netværket, hvis man ikke fjerner sine iPhone 4S links?

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

man vil først få en advarsel og evt slettet sin indtjening. (håber jeg ikke efter denne weekend)

der skal mere til de bare smider en ud. kan være hvis de mailer dig igen og du ikke retter dig efter det at de så gør, men nu må vi se. jeg ved ikke hvor alvorligt det tager dette.

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)