hejsa skal starte en virksomhed og skal bruge en professionel til lave min hjemmeside er der nogen der har gode anbefalinger??
min side skal bl. indeholde søgefunktion og masser af webvideoer jeg skal både have hjælp til oprettelse og vedligeholdes samt oplæring så jeg selv kan vedligeholde den løbende zusanne
Jeg voucher også gerne for Steffen Daleng, hvis han har tid. Han har lavet et rigtigt godt stykke arbejde med Troels Kjems Online-Effekt.
Hvis du også er interesseret i at få det lavet til en ganske lav pris (jeg kender ikke Steffens prisniveau for real, skal det siges), kan du også tage et kig på Linde Media og denne herres tilbud - der er også meget godt at hente, især, da du gerne vil oplæres i vedholdende brug efter!
Jeg voucher også gerne for Steffen Daleng, hvis han har tid. Han har lavet et rigtigt godt stykke arbejde med Troels Kjems Online-Effekt.
Hvis du også er interesseret i at få det lavet til en ganske lav pris (jeg kender ikke Steffens prisniveau for real, skal det siges), kan du også tage et kig på Linde Media og denne herres tilbud - der er også meget godt at hente, især, da du gerne vil oplæres i vedholdende brug efter!
Kan også kun anbefale Steffen, der har stået for redesign af vores webshop med salg af iPhone skins . Han skal dog ikke have æren for den grimme font i kategorierne, oversigten i indkøbskurven og checkouten. Så med andre ord han har lavet alt det flotte på siden :)
Jeg har brugt Briand Brandt (WP.dk) til et par projekter og har været meget tilfreds med både forløb, deadlines og det endelige resultat (fx Telcom Danmark A/S).