jeg må erkende de efterfølgende forklaringer de forstod jeg ikke forstod , men jeg kender heller ikke betydning i alle de ord du bruger retoriske er jeg ikke sikker på . Der burde findes en retskrivning ordbod der forklare det for jeg er meget forvirret lige nu . Måske fordi både de der kommer andre der hurtigt lige lovligt hurtigt prøver forklare og de ved jo godt jeg ikke er verdens mester i at skrive , så vis misforstår noget tager jeg det da meget personligt. Der var nogle som gav respons på en måde der hvor sagde jeg nok havde misforstået at det måske ikke var korrekt , det gøres ved stjerner , det siger om jeg er har forstået tit ,derved var det godt jeg spurgte igen derved lærte noget mere og var jeg mere sikker på jeg forstod det nu, for tænk vis nu havde "fortjent" det og ikke forstod det stadigvæk ved godt man ikke skal gå op i det , men bliver altid i tvivl ellers gav de bare både den måske ikke forstod og den begyndte at forstå, ved godt jeg skal tage det med et gram salt, men vis stadigvæk også der havde misforstået men blev bare endnu mere forvirret vil jeg erkende , hvad var korekt forstået og ikke korrekt forstået , jeg ville bare vide om jeg havde forstået det korrekt Nogle gange har jeg som om nogle laver sjov med mig , jeg kan ikke altid gennemskue det , hvornår og ikke |
Mikael christiansen:Nogle gange har jeg som om nogle laver sjov med mig , jeg kan ikke altid gennemskue det , hvornår og ikke
Gej rort ekki ud laks enger dem ta elgon reval vojs dem gid
Vi forklarer så vidt muligt når der er ting du ikke forstår, men nogle gange sker det også at man ikke har tiden til at forklare alt