Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidl medarb har kopieret min webshop

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

AngryBird:

Ja Mikael det betyder også det samme. Du ser bare ikke ironien i det..

Måske skal jeg havde en retskrivning ordbog på computer  for i tråden får jeg ikke et links videre der forkalre de ord om jeg har misforstået

Fashionseller skriver:

Det svare til at påstå, at du kopiere Kira Eggers (i mangel af et navn på en mandestripper Indifferent), fordi hun smed tøjet før dig.

Det kaldes analogi, og skrives for at sammenligne for at forbedre forståelsen eksemplificeret på en anden måde.

Du kopiere vel ik Kira Eggers, fordi I sælger de samme ydelser?

Vil nogle betegne som et retorisk spørgsmål, som alene stilles for at understrege betydningen. Spørgsmålet stilles ikke fordi man tror den anden kopierer noget eller fordi man vil spørge om noget, selvom der er et spørgsmålstegn efter

Ingen af ovenstående ting har betydning i retning af at du gør noget forkert Mikael. Og der findes ingen ordbog der kan forklare dig betydningen.

jeg må erkende de efterfølgende forklaringer de forstod jeg ikke forstod , men jeg kender heller ikke betydning i alle de ord du bruger retoriske er jeg ikke sikker på .

Der burde findes en retskrivning ordbod der forklare det for jeg er meget forvirret lige nu .

Måske fordi både de der kommer andre der hurtigt lige lovligt hurtigt prøver forklare og de ved jo godt jeg ikke er verdens mester i at skrive , så vis misforstår noget tager jeg det da meget personligt.

Der var nogle som gav respons på en måde der hvor sagde jeg nok havde misforstået  at det måske ikke var korrekt , det gøres ved stjerner , det siger om jeg er har forstået tit ,derved var det godt jeg spurgte igen  derved lærte noget mere og var jeg mere sikker på jeg forstod det nu, for tænk vis nu havde "fortjent" det og ikke forstod det stadigvæk 

ved godt man ikke skal gå op i det , men bliver altid i tvivl ellers gav de bare både den måske ikke forstod og den begyndte at forstå, ved godt jeg skal tage det med et gram salt, men vis stadigvæk også der havde misforstået men blev bare endnu mere forvirret vil jeg erkende , hvad var korekt forstået og ikke korrekt forstået , jeg ville bare vide om jeg havde forstået det korrekt 

Nogle gange har jeg som om nogle laver sjov med mig , jeg kan ikke altid gennemskue det , hvornår og ikke 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:29

Mikael christiansen:
Nogle gange har jeg som om nogle laver sjov med mig , jeg kan ikke altid gennemskue det , hvornår og ikke 

Gej rort ekki ud laks enger dem ta elgon reval vojs dem gid Smile

Vi forklarer så vidt muligt når der er ting du ikke forstår, men nogle gange sker det også at man ikke har tiden til at forklare alt Smile

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:08

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

Gej rort ekki ud laks enger dem ta elgon reval vojs dem gid Smile

Vi forklarer så vidt muligt når der er ting du ikke forstår, men nogle gange sker det også at man ikke har tiden til at forklare alt Smile

tak skal  du  have så lærte man det idag , men vi er jo som iværksættere her for at hjælpe hinanden

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 13:20

Jeg har læst tråden, og jeg er forvirret :-) Tråden var nu ganske alvorlig, men blev ganske sjov, og er nu ganske forvirrende hehe.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:24

Ja ordsprogene er meget sjove og betragtes af nogen som argumenter, selv om de egentlig ikke er et reelt argument. Men anyway, Mange tak for mange gode kommentarer, som vel drejer sig om, hvor meget kopiering skal der egentlig til, for at det er for meget - altså ikke bare en konkurrent i samme branche, men en tro kopi og dermed en krænkelse af ikke materielle rettigheder og det skal jeg nok om alle omstændigheder have en advokats vurdering af

Mvh Flemming

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

flejen:

Ja ordsprogene er meget sjove og betragtes af nogen som argumenter, selv om de egentlig ikke er et reelt argument. Men anyway, Mange tak for mange gode kommentarer, som vel drejer sig om, hvor meget kopiering skal der egentlig til, for at det er for meget - altså ikke bare en konkurrent i samme branche, men en tro kopi og dermed en krænkelse af ikke materielle rettigheder og det skal jeg nok om alle omstændigheder have en advokats vurdering af

Mvh Flemming

vis han har kopiret tekst og det hele som jeg tolker du skriver .

ja så har du en rigtige god sag .

De fleste har ikke skrevet efter det , den person men han har kopiret ideen leverandør .

Derved har han ikke totalt kopieret , jeg fik i hvert fald rimeligt hårdt vide det havde han ikke gjort.

jeg har dog lært en del efterhåndende kan jeg giver ret og forstår dem , men til sidste efter hård med fart viser det man havde måske skulle vi alle havde vente til idag og havde ladet dig svare på de spørgsmål som andre gjorde på dine vejene på mine spørgsmål og det var sådan

Gæt er aldrig smart man kan aldrig være sikker før man får respons fra tråd starte.

Nu er tråd lidt forvirrende som jeg ser den , men jeg håber da dem som har gået efter som jeg troet hvad forstår giver nye respons efter det udgangspunkt 

De ser det måske ikke , men frem over må jeg holde meget mere på hvad jeg tror 

Det giver jo en hele anden sag end flere sagde imod mig igennem tråden , men da første indlæg er det folk ser første er det meget vigtigt alle info så meget som muligt står i det og du er online de næste par timer når du har postet indlægget

jeg er i hvert positive når jeg kan se flere er uenig med karakteren jo mere de giver minus jo mere ved det var forkerte jeg ikke holdet min tolkning var korrekt , kan være ordblind men jeg lade mig være bange for minus og holde på hvad jeg mener 

Næste gang vil jeg i hvert fald mere prøve at holde på vi skal vente på tråd starter hvordan den tolker 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 16:50

flejen:

Hej

Jeg har en webshop, hvor jeg for 5 mdr siden havde en medarb, som nu har kopieret min butik og sælger for 85% de samme varer som mig i den samme butiksopbygning og med de samme leverandører - fra Kina. Vi havde i hans kontrakt ikke nogen markedsføringsklausul om dette, men efter min mening er det dårlig markedsføringsskik ?

Og det burde vel kunne føre til pålæg om lukning af hans butik ?

Om ikke andet burde der vel gå mindst en periode på 1 års tid, inden han kan kopiere ?

Med venlig hilsen

Flemming Jensen

Hej Flemming,

Orker ikke at læse alle de mærkelige ordsprog så beklager hvis det står nogle steder.

Men for at sige det kort så har du ikke særlig gode muligheder, for at forhindre din tidligere ansatte i at lave en butik mangen til din. Han må selvfølgelig ikke bruge dit navn/tekster/fotos osv. Men ligesom man gerne efter at have arbejdet i en butik og får lyst til at starte sin egen så må din tidl ansatte også gerne starte en forretning der sælger nogle af de ting du sælger. (og der er ikke noget som helst at komme efter med mindre han har stjålet nogle tekster fotos el.lign)

Jeg ved godt det ikke er det du helst vil høre, men som andre også er inde på synes jeg bare du skal bruge din energi på at udkonkurrere ham :-)

Alternativt kan du jo godt kontakte en af advokaterne herinde men med mindre han har haft fingrene i kagedåsen er det ikke noget at gøre.

beklager

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:55

Sansir:

flejen:

Hej

Jeg har en webshop, hvor jeg for 5 mdr siden havde en medarb, som nu har kopieret min butik og sælger for 85% de samme varer som mig i den samme butiksopbygning og med de samme leverandører - fra Kina. Vi havde i hans kontrakt ikke nogen markedsføringsklausul om dette, men efter min mening er det dårlig markedsføringsskik ?

Og det burde vel kunne føre til pålæg om lukning af hans butik ?

Om ikke andet burde der vel gå mindst en periode på 1 års tid, inden han kan kopiere ?

Med venlig hilsen

Flemming Jensen

Hej Flemming,

Orker ikke at læse alle de mærkelige ordsprog så beklager hvis det står nogle steder.

Men for at sige det kort så har du ikke særlig gode muligheder, for at forhindre din tidligere ansatte i at lave en butik mangen til din. Han må selvfølgelig ikke bruge dit navn/tekster/fotos osv. Men ligesom man gerne efter at have arbejdet i en butik og får lyst til at starte sin egen så må din tidl ansatte også gerne starte en forretning der sælger nogle af de ting du sælger. (og der er ikke noget som helst at komme efter med mindre han har stjålet nogle tekster fotos el.lign)

Jeg ved godt det ikke er det du helst vil høre, men som andre også er inde på synes jeg bare du skal bruge din energi på at udkonkurrere ham :-)

Alternativt kan du jo godt kontakte en af advokaterne herinde men med mindre han har haft fingrene i kagedåsen er det ikke noget at gøre.

beklager

Hvad jeg forstået nu på tråd starter sidste indlæg er mere kopiret , jeg synes tråden er forvirrende , da vi ikke vente med respons 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:41

flejen:

Mange tak for mange gode kommentarer, som vel drejer sig om, hvor meget kopiering skal der egentlig til, for at det er for meget - altså ikke bare en konkurrent i samme branche, men en tro kopi og dermed en krænkelse af ikke materielle rettigheder og det skal jeg nok om alle omstændigheder have en advokats vurdering af

Nu er du meget upræcis i dine indlæg, og der er ej heller nogen links...

Men du skal være velkommen til at smide en PB (privat besked) herinde, og så skal jeg med glæde på 5 minutter fortælle dig, om der er noget at komme efter, eller om en advokat er spild af penge... Og jeg gør det gerne gratis uden nogen former for bagtanker!

Og jeg skal nok lade vær med, at give linket til din shop til nogen! Der garanteres fuld fortrolighed!

Over and out ;D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:51

Fashion-Seller:

flejen:

Mange tak for mange gode kommentarer, som vel drejer sig om, hvor meget kopiering skal der egentlig til, for at det er for meget - altså ikke bare en konkurrent i samme branche, men en tro kopi og dermed en krænkelse af ikke materielle rettigheder og det skal jeg nok om alle omstændigheder have en advokats vurdering af

Nu er du meget upræcis i dine indlæg, og der er ej heller nogen links...

Men du skal være velkommen til at smide en PB (privat besked) herinde, og så skal jeg med glæde på 5 minutter fortælle dig, om der er noget at komme efter, eller om en advokat er spild af penge... Og jeg gør det gerne gratis uden nogen former for bagtanker!

Og jeg skal nok lade vær med, at give linket til din shop til nogen! Der garanteres fuld fortrolighed!

Over and out ;D

Ja det er svært at kommenterer men det kan være tråd starter svar igen så vi kan give et bedre svar 

Kan også være det er bedste med PM 

Jo mere viden der videre formidles jo lettere er det at give feedback

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)