jeg kender ikke produktet og hvor meget der er blevet kopiret det ved trådstarter Det andet indlæg skrev du noget om Kira Eggers jeg ved ikke jeg har misforstået dig |
Fashion-Seller:Mikael christiansen:Fik en af søndags bedste ideer kunne man ikke lave en liste over webshop koncepter man må kopiere for det lyder til nogle gør det ikke noget vis man kopierer andre er det ikke OK at kopiere det hele .
ved at formidle sådan en viden kunne vi iværksættere starte lettere op
Dog sider jeg lige og tænker måske var det søndag humor han skrev, for mange mener man noget med et glimt i øjet altså smil altså mener det ikke helt , vi alle har jo sin humor.
vis alt kopiers af trådstarter webshop vil jeg mene han har en god sag tekst , produkter , leverandør dog hvordan lige beviser det , jeg har læst flere der har fået kopiret tekst og andet på siden de har sendt en regning til den vedkommen der har kopiret det hele
Der står ingen steder, at vedkommende har kopieret trådstarters webshop!
Der står at vedkommende har samme webshop setup (formegentlig en template eller en standard udgave af et shopsystem), og at vedkommende benytter samme leverandør.
Det har altså intet med kopiering at gøre! Det svare til at påstå, at du kopiere Kira Eggers (i mangel af et navn på en mandestripper), fordi hun smed tøjet før dig.
Du kopiere vel ik Kira Eggers, fordi I sælger de samme ydelser?
Nu gik indlægget på den anden side med det der står lige oven over Kira Eggers , jeg har altså ikke kopiret noget , jeg læser i hvert fald som da du skriver du istedet for man kopirer ikke , derved skriver mere direkte lige til mig , derved sætter spørgsmål om har kopiret i stedet for at man gør det ikke kopirer andres koncepter