Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev - Programmering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har ikke noget at lave lige for tiden, så tænkte "Hvorfor ikke lave et nyhedsbrev-system?"

Det vil jeg så igang med...

Hvilke funktioner skal der med i et nyhedsbrev?

(Tilmeld, Frameld, Nemt at integrerer, kontrolpanel hvor man kan sende mails fra, hvad mere?)

Og hvis jeg vil sælge ud af det, hvad tror i så vil være en fair pris?

Jeg tænkte 20-200 kroner?

Forsat god dag!

Mvh Jacob

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

En funktion du skal have med, er også importering af mailadresser fra CSV- og Excel-filer.. Med mulighed for at gemme dem i en database..
Ligeledes skal der være mulighed for at lave grafiske designs, eller i det mindste at kunne uploade et.. 

Du kan jo også programmere programmet således at det kan bruges som kundedatabase for små virksomheder :)

Du skal holde det enormt billigt og det skal være enormt nemt at finde ud af.. der er mange gratis moduler til eksempelvis Wordpress..

om du skal køre faste abonnementer eller en fast pris ved jeg ikke.. men det kan andre vel svare på? :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil lave et hit så skal du lave et nyhedsbrevsystem der:

  1. Integrerer 100% med Wordpress
  2. Er 100% self-hosted
  3. Kan skinnes 100% (Smarty)
  4. Kan importere modtagere

Det har jeg haft mange kunder der har efterspurgt :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er et nyhedsbrav system jo noget mere end "bare lidt feature".

Det alle vigtigste ved et sådan system er "delivery rate" som er med til at definere "open rate". 

Alså hvor god er du til at komme uden om spamfiltre og ind i indboksen på modtagerne

Jeg kender virksomheder der bruger eet system til at opsamle al data og køre autoresponders og så importere deres brugere og afsender kampager fra et andet. Simpelthen fordi det andet system har en bedre delivery rate.

Med mindre du kender noget til branchen så ville jeg droppe det. Det er ikke utrivielt at sikre dette. Selv bruger jeg Mailchimp.com. Primært fordi at det var gratis da jeg startede (det er gratis op til 2000 modtagere) og fordi Aweber.com (der er den store Gorilla i branchen især brugt af mange internet marketers) havde det rigtigt dårligt med danske karaketerer.

De fleste mail systemer har priser der starter på ca. $20. Du kan selvfølgelig gøre det billigere og levere en mindre feature set. Men det betyder intet for een som mig. Husk på hvis dit system kan få bare et par procenter flere email igennem til mine modtagere så kan jeg potentielt tjene meget mere.

Men du spørger til feature, så her er et par stykker:

1) Autoresponder funktionalitet - altså at man kan leverer mails i en fastsat periode efter signup

2) Mulighed for at skedulere (øhh er det et dansk ord?! schedule) afsendingstidspunkter ift brugerens tidszone (så jeg kan sørge for at alle modtager min mail kl. 8.00 om morgenen).

3) Liste "regler". Lidt svært at forklare, men Aweber har et suverænt system til dette. Man kan sætte regler op så man fx. kan afmelde en bruger fra en liste hvis han/hun signer op på en anden. Det gør at man fx. kan have en liste med "leads" og så overføre dem til en "køberlister" når de køber noget. På denne måde får du segmenteret dine købere og det er altid lettere at sælge til folk der allerede har købt af dig før

4) Mulighed for skalering. Lav nu en ordentlig arkitektur med en kø der sender i baggrunden så systemet ikke brager sammen når du får de første 50 kunder med mere end 100 modtagere på listen.

Nåh... der kommer nok flere ting når jeg lige får tænkt lidt.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

And Your Virtual Ninja Ltd. would be happy to set up a newsletter system (mailchimp) for you for free

just send an email to support@your-virtual-ninja.com with a link to this thread 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)