|
Det lyder sku da ikke så godt :( nu har jeg lige brugt kampagner fra TD , på mit nye rejsesite om Thailand
Er der ikke nogen der har gode erfaringer :)
Det lyder sku da ikke så godt :( nu har jeg lige brugt kampagner fra TD , på mit nye rejsesite om Thailand Er der ikke nogen der har gode erfaringer :)
|
Tradedoubler har ingen interesse i at skjule salg. De har alt for meget på spil, til at kunne risikere den slags, samtidig med at de kun tjener penge, hvis du tjener penge. De tracker for store sites som Kelkoo, så det er et must at man kan stole på deres tracking. Man kan som netværk aldrig gardere sig 100% imod, at enkelte forhandlere fjerner en trackingpixel bevidst eller ubevidst, men det kan ikke ske over længere tid, da et væsentligt fald i antallet af salg hos en forhandler, vil blive bemærket på daglig basis hos Tradedoubler. Vi tjener x.xxx.xxx,xx kr. om året hos Tradedoubler og har sikkert også misset nogle salg, men vi vil opdage det lynhurtigt, hvis det er længerevarende og det hører altså til sjældenhederne at vi har problemer med et program. Jeg vil faktisk gå så langt som til at sige, at det er Tradedoublers tracking jeg stoler mest på blandt de danske netværk, netop fordi de leverer tracking til andre partnere og derfor har endnu mere at miste, end de andre netværk. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Jeg har samme problem med Tradedoubler. Det er et useriøst fortagende. Vi har lavet test køb hos Proshop og ingen af dem blev logget hos Tradedoubler. Da jeg kontaktet Tradedoubler var svaret bare at de kendte problemet men ikke ville gøre noget ved det!! Sjov måde at køre en virksomhed på! Desuden er der hele tiden problemer med deres side. Det får mig til at tænke på hvordan det så står til med sporing af salg. |
Delte meninger kan jeg forstå :) Så vidt jeg kan se, sidder de ganske godt på kampagnerne med fly og hotel - Travel i det hele taget. Så der er vel ikke så mange andre muligheder end at bruge TD. ?
|
Nu har jeg lige læst alle indlæggene i denne tråd, og jeg kan se at flere har oplevet ikke at få betaling for deres køb, mens andre er meget tilfredse med TD. Et eller andet problem må der være siden flere har oplevet ikke at få betaling. Jeg tror dog ikke at det er bevist snyd fra TD's side af samme grund som Nicolaj nævner. Problemet bør dog findes og løses/forklares af TD.....for det er tilsyneladende et problem for flere affiliates! |
Jeg kan kun erklære mig enig med de folk i denne tråd, som tidligere har haft gode erfaringer med Tradedoubler. Jeg har dog ikke brugt dem længe, så kan ikke tale om den aktuelle situation, men historisk set har de altid stået for kvalitet og seriøsitet i mine øjne. |
Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.
Jeg tror ikke på at det er Tradedoubler som "snyder", men som jeg tidligere skrev, så er det de enkelte annoncører den kan være gal med hvis de ændret noget på deres site eller de bare ikke godkender leads. Det ville i hvert fald forklare hvorfor der kun er problemer med nogen annoncører. |
Jeg havde også en bange anelse her i november, da jeg dagligt har ret mange kliks og stort set aldrig en dag uden nogle leads, så gik jeg pludselig i 7 dage, så 14 dage og nu er jeg oppe på 21 dage uden et eneste salg. Min mistanke blev blot bekræftet da jeg fik 4 random venner rundt omkring i landet til at foretage køb via mine links nøje fulgt af mig via Skype deling af skrivebordet... Jeg fik ikke så meget som een krone, nu har jeg startet med at få et lead til 1500 kr. inkl. moms igennem... jeg føler virkelig jeg bliver fejet af bordet da modparten undlader at svare når spørgsmålet kredser om mulige fejl i systemet. Jeg går og overvejer at lave mit helt eget system udenom en mellemmand, da jeg ikke kan få det til at hænge sammen jeg evigt og konstant har haft 5.49 kr. per klik i gennemsnitsindtjening i over 1 år, for så pludselig her i november at falde til under 1 kr. i fortjeneste, ja salgene udebliver jo helt. Enten er der tale om en grum fejl i deres system, eller også sidder nogen og skummer den fløde JEG har pisket. |
Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!